جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی

جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی
494,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1311
جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی ، بسیار مقاوم در برابر وزن زیاد ابزارآلات می باشد
با دوام در برابر خراشیدگی و ضربه
مناسب برای نگهداری ابزارالات کارگاهی
ساخته شده از ورقه های ضخیم فلزی
دارای دو طبقه به ابعاد 50 سانت
دارای دسته پلاستیکی درجه یک ضد تعریق دست
کیفیت عالی و طراحی زیبا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی ، بهترین جعبه ابزار 50 سانت با دو طبقه محفظه برای نگهداری ابزارآلات است و با خرید جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی دیگر نگران گم شدن ابزارآلات کوچک و بزرگ نخواهید شد و با آسودگی خاطر از جعیه ابزار فلزی 50 سانت 502 ایرانی به عنوان جعبه ابزار کارگاهی می توانید استفاده کنید. از ویژگی های جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی می توان به با دوام بودن در برابر ضربه نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی اشاره نمود و همین ویژگی منحصر طول عمر جعبه ابزار را افزایش می دهد و هر نوع ابزاری برای قرارگیری این نوع جعبه ابزار فلزی مناسب می باشد.همچنین ورق های ضخیم فلزی به کار برده شده در جعبه ابزار فلزی کیفیت جعبه ابزار فلزی دو طبقه 50 سانتی را افزایش داده و کاربر می تواند حتی ابزارآلات سنگین را بدون شکسته شدن جعبه ابزار داخل جعبه ابزار فلزی 502 قرار دهد.

اگر به جعبه ابزار 50 سانت با تعداد طبقات بیشتر نیاز دارید فروشگاه ابزار میهن در راستا تامین نیاز مشتریان گرامی جعبه ابزار فلزی با کیفیت با تعداد طبقات متفاوت مانند جعبه ابزار فلزی 503 ایرانی ، جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی را با عالی ترین قیمت به فروش می رساند.

قیمت جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی

خرید و قیمت جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی در فروشگاه ابزار میهن به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود و ابزارمیهن همواره سعی دارد با کیفیت ترین جعبه ابزار فلزی با عالی ترین قیمت را به مشتریان گرامی معرفی کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 502 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح