کیف ابزار آلومینیومی b31

کد یکتای این محصول : 1270
ساخته شده از دسته بسیار مقاوم جهت قابلیت تحمل وزن بالا
طراحی شده به صورت پارتیشن بندی قابل تغییر
دوام بسیار زیاد در برابر خط و خش
دوام نسبی در برابر نفوذ آب
جک نگهدارنده درب ، جهت جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب کیف
مقرون به صرفه
دارای ابعاد 16.5*32*46.5 سانتی متر
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

برای خرید هر کیف ابزاری باید به جنس کیف ابزار ، کاربرد کیف ابزار ، محفظه قرار گیری کیف ابزار و بسیاری از این موارد توجه زیادی نمود . یکی دیگر از انواع کیف ابزارها ، کیف ابزار سامسونتی b31 می باشد این مدل کیف آلومینیومی بیشتر در کارهای صنعتی بسیار کاربرد دارد و از با کیفیت ترین آلومینیوم ساخته شده به همین دلیل به آن کیف ابزار آلومینیومی b31 نیز می گویند . کیف ابزار سامسونتی آلومینومی b31 ، در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و علاوه بر آن محفظه داخلی کیف ابزار b31 به صورت چند بخش مجزا تقسیم بندی شده تا کاربر ابزارآلات خود را در جای مشخص به طور منظم قرار دهد البته چند بخش بودن داخل کیف ابزار قابل تغییر نیز می باشد . کیف ابزار b31 آلومینیومی سامسونتی ، دارای یک دسته بسیار مقاوم و با کیفیت نیز می باشد که قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و این یکی دیگر از ویژگی های کیف ابزار آلومینیومی b31 محسوب می شود .
اگر به یک کیف ابزار آلومینیومی برای قرار دادن ابزارآلات نیاز دارید خرید کیف ابزار b31 سامسونتی انتخاب مناسب و ایده آلی می باشد .

ارسال نظر / پرسش در مورد کیف ابزار آلومینیومی b31
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح