آچار آلن شش گوش چاقویی واستر مدل vh013 + تایوانی اصل

برند : واستر
دسته بندی : آچار آلن واستر
کد یکتای این محصول : 1105
ساخته شده از فولاد S2 بسیار با کیفیت
سطح پوششی رنگ مسی
7 عدد در سایز های 10 - 8- 6 - 5- 4- 3 - 2.5
بدنه سخت کاری شده و حرارت داده شده
استاندارد GS اروپا
ساخته شده توسط کشور تایوان
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

آلن چاقویی شش گوش واستر مدل vh013 ، یکی از آچار آلن های پر فروش موجود در بازار است که توسط شرکت واستر به بازار عرضه می شود . برای خرید آچار آلن چاقویی باید به نوع آلیاژ به کار برده شده در آلن توجه  نمود چرا که در افزایش طول عمر آلن نقش موثری دارد  به همین دلیل شرکت vaster  ، از آلیاژ s2 برای تولید آچار آلن چاقویی شش گوش vaster استفاده نموده که بدنه آن سخت کاری شده و حرارت داده شده می باشد و در برابر خوردگی و ضربه دوام بسیار زیادی دارد . آچار آلن 7 عددی واستر شش گوش در سایزهای 10 - 8- 6 - 5- 4- 3 - 2.5 است که برای باز کردن مهره های شش گوش کاربرد دارد .
قیمت آچار آلن چاقویی تایوانی واستر ، با کیفیت مطلوبش از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است بنابراین خرید آچار آلن چاقویی شش گوش واستر برای کسانی که به یک آچار آلن شش گوش قیمت مناسب و با کیفیت نیاز دارند انتخاب مناسبی است و برای خرید این ابزار می توانید به نمایندگی فروش محصولات واستر مراجعه نمایید و یا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید .

ارسال نظر / پرسش در مورد آچار آلن شش گوش چاقویی واستر مدل vaster vh013
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح