آچار آلن ستاره ای نووا مدل ntk-1144 + اصلی با قیمت مناسب

کد یکتای این محصول : 1099
ساخته شده از با کیفیت ترین فولاد کروم وانادیوم
سطح پوشش دهی ساتن کروم
بدنه سخت کاری شده و حرارت داده شده
مجموعه 9 عددی در سایزهای T10 ، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40 ، T45 ، T50
وزن بسیار سبک و ایده آل
استاندارد معتبر GS اروپا
گارانتی معتبر 12 ماه شرکت نووا
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

شرکت نووا ، انواع آچار آلن های مختلفی را بر اساس نیاز کاربر تولید و عرضه بازار می کند . همانطور که می دانید  آلن ها برای باز و بسته کردن انواع مهره های مختلف استفاده می شود و یکی از آلن های پر فروش در بازار آچار آلن ستاره ای 9 عددی نوا ntk1144 است که از مرغوب ترین آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده این آلیاژ آچار آلن ستاره ای را در برابر ضربه و سایش و خوردگی مقاوم می کند و در افزایش طول عمر آلن تاثیر گذار است .
مجموعه آلن کیفی ستاره ای نووا در سایزهای T10 ، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40 ، T45 ، T50 می باشد این آلن ها در داخل یک کیف برزنتی بسیار مقاوم قرار داده شده تا پس از هر با استفاده کاربر آن را در جای خود قرار دهد .
قیمت آچار آلن ستاره ای کیفی نووا مدل ntk1144 ، با کیفیت عالی که دارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است بنابراین اگر به یک آلن ستاره ای کیفی در سایزهای مختلف نیاز دارید ما به شما خرید آچار آلن ستاره ای کیفی 9 عددی نووا را پیشنهاد می کنیم و برای خرید این محصول به نمایندگی فروش محصولات نووا مراجعه نمایید و یا می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید .

ارسال نظر / پرسش در مورد آچار آلن ستاره ای نووا مدل nova ntk-1144
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح