شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> دنباله گردبر

خرید انواع دنباله گردبر ساده و چهارشیار | قیمت عمده

فیلتر تخصصی

دنباله گرد بر معمولا از ترکیب چند قطعه دیگر مانند مته راهنما ، محور و پین گرد بر ، پیچ و پایه نگهدارنده تشکیل می شود.دنباله گردبر ها معمولا در دو سایز دنباله گردبر کوچک و دنباله گردبر بزرگ تولید می شوند.که با توجه به اندازه حجم کار متفاوت هستند. بعد از اتصال و محکم نمودن سیلندر روی محور و دنباله گردبر، طرف دیگر این محور مثل یک مته روی سه نظام دریل بسته شده و با روشن کردن دستگاه، مته گردبر خواهد چرخید. ذکر این نکته ضروری است که همه دنباله گردبرها دارای مته راهنما نیستند و تنها برخی از آن ها این مورد را دارند.

محور دنباله گردبر

در دنباله گردبر ، محور نقش نگهدارنده اجزای متحرک را دارد. همچنین ابزار مته گردبر به همراه محور ارائه می گردد ، برای خرید جداگانه محور حتما باید به سایز و مدل آن توجه نمود.در بعضی از مدل ها  ، محور فنری جهنده دارد که موقع سوراخکاری قطعه فشرده می شود و بعد از این که سوراخ را ایجاد می کند قطعه ی بریده شده به بیرون پرتاب می شود.
چند نوع محور داریم؟
ثابت: از این محور زمانی استفاده می کنند که فرد به تیغه ای با اندازه تعیین شده نیاز دارد و تغییر سایز و تنظیماتش باعث می شود وقت زیادی گرفته شود، در چنین مواقعی بهتر است از محور ثابت استفاده شود.
قابلیت جدا شدن:
این نوع محور برای تمامی تیغه با سایزها و مدل های مختلف قابل استفاده می باشد و نیازی به استفاده کردن محورهای متفاوت نیست . اگر می خواهید در هنگام کار کردن از انواع تیغه ها استفاده نمایید، باید از محورهایی که دارای قابلیت تنظیم و تعویض را داشته باشند استفاده کنید.
میله کوچک:
یک میله به اندازه 8/7 میلیمتر دارد و با تیغه ای که  دارای قطر بین 14 تا 30 میلیمتر است مورد استفاده قرار میگیرد.
میله بزرگ:
یک میله به اندازه11/1 میلیمتر دارد به همراه یک تیغه که دارای قطر 32 تا 210 میلیمتر است مورد استفاده قرار میگیرد

مته دنباله گردبر

وسط هر ابزار مته گرد بر یک مته دنباله گردبر و یا همان مته راهنما وجود دارد این ابزار مرکز دایره را سوراخ کرده و گردبر را روی قطعه محکم می کند و این باعث مانع  لغزش آن در حین کار کردن می شود و در آخر انتهای دیگر آن به شکل شش ضلعی است که به دستگاه سوراخ کننده قطعه وصل می شود.

پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
مته (217)
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح