چسب فنولیک چیست ؟ + کاربرد چسب فنولیک

چسب فنولیک برای فلزات هنگامی که با مقدار اضافی فرمالدئید تحت شرایط بازی در محلول ابی واکنش پیدا کند،محصول تحت عنوان رزول شناخته می شود و الیگومری شامل فنل های پل دار شده است. جهت جلوگیری از تشکیل حفره های پر شده از بخار،اتصالات چسب های فنولیک تحت فشار،معمولا بین صفحه ها ی پهن فولادی گرم می شود و توسط پرس هیدرولیک سخت می شوند. فنولیک ها به دلیل این که شکننده هستند،پلیمرهایی از جمله پلی وینیل فرمال،اپوکسیدها،پلی وینیل بوتیرال و لاستیک نیتریل اضافه می کنند تا سخت تر شوند.

 
هنگامی که فنل با مقدار اضافی فرمالدئید تحت شرایط بازی در محلول ابی واکنش پیدا کند،محصول تحت عنوان رزول شناخته می شود و الیگومری شامل فنل های پل دار شده است.
این نوع چسب جهت آن‌که از تشکیل حفره‌های پر شده از بخار، جلوگیری به عمل آید شکل می گیرند. اتصالات چسب‌های فنولیک تحت فشار، معمولا بین صفحات پهن فولادی گرم‌شده توسط پرس هیدرولیک سخت می‌شوند. از سویی دیگر به دلیل شکننده بودن فنولیک‌ها، پلیمرهایی مانند پلی وینیل فرمال اپوکسیدها و لاستیک نیتریل برای سخت‌تر شدن اضافه می‌شود.

مهم ترین کاربرد چسب فنولیک

از چسب فنولیک در صنایع مختلفی استفاده می شود که در ادامه به مهم ترین کاربرد های چسب فنولیک می پردایم.

  • در صنعت ساختمان سازی

این چسب در صنعت ساختمان سازی دارای کاربرد های فراوانی است. برای مثال از آن می توان برای نصب انواع کف‌پوش، دیوارپوش، کاشی، پنل‌های کف و دیواری، کابینت‌سازی و .. استفاده کرد.

  • استفاده در مصارف سخت و غیر سخت

از این نوع چسب ها برای مصارفی مانند اتصالات ضد لرزش وسایل الکتریکی مانند رادیو کاربرد فراوان دارد.

  • در صنعت بسته بندی

از این نوع چسب در صنعت بسته بندی جهت ساخت کارتن‌ و یا لیبل گذاری کردن و تولید سیگار و یا  بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده میشود.

قیمت چسب فنولیک

قیمت چسب فنولیک بر اساس عوامل مختلفی مشخص می شود که از جمله آن می توان به حجم چسب ، برند چسب و همچنین سایر موارد مشخص می گردد. ما در مجموعه ابزار میهن در تلاشیم تا همواره بهترین برند چسب های فنولیک را تهیه نماییم . شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت چسب فنولیک همین حالا اقدام نمایید تا در اسرع وقت این محصول را با ارسال فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

حلال رزین فنولیک چیست؟
حلال این نوع رزین ها متفاوت است و شامل اتامول ، بوتامول ، الکل با ترکیب هیدرو کربن ها و اترگلیکول ها می باشد.
ویژگی چسب فنولیک چیست؟
با دوام در برابر عوامل محیطی ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، مقاومت بالا به تغییر شکل ، قالب گیری آسان
ارسال نظر / پرسش در مورد چسب فنولیک چیست ؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح