شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> چسب حرارتی

دستگاه چسب حرارتی و چسب تفنگی + قیمت عالی و اورجینال + ارسال فوری

فیلتر تخصصی

چسب حرارتی چیست؟

چسب حرارتی یک چسب قوی ساخته شده از جنس ترموپلاستیک است و در تفنگ چسب حرارتی برقی برای استفاده قرار می گیرد. چسب حرارتی که به چسب لوله ای و یا چسب حرارتی مدادی نیز معروف است جایگزین بسیار مناسبی برای آن دسته از چسب هایی است که در محیط های مرطوب به سرعت خراب می شوند.

معمولا اتینل وینیل استات (eva) ماده اولیه چسب حرارتی هستند که از ابزار تفنگ شکل خارج می شود. این نوع چسب ها در جعبه های مقوایی،اتصالات حرارتی،صفحه کتاب و نئوپان به کار می رود. از دیگر چسب های ذوبی می توان چسب های پلی اورتان ، چسب های ذوبی پلی امیدی ، پلی استر،استر های الیفاتیک نام برد.پس از خروج چسب از دستگاه تفنگ چسب حرارتی این مواد به سرعت جامد می شود فردی که از این نوع چسب استفاده می کند باید مهارت های لازم راداشته باشد تا بتواند با سرعت بالا قطعات را به هم بچسباند.

چسب حرارتی چیست؟ ماده اولیه چسب حرارتی

آشنایی بیشتر با چسب گرم ( چسب حرارتی )

چسب حرارتی به صورت لوله ای و جامد می باشد و بدون استفاده از دستگاه تفنگ حرارتی هیچ کاربردی ندارد.برای چسباندن مقوا ، کاغذ و... با چسب حرارتی که به چسب گرم نیز معروف است ابتدا باید میله چسب ، داخل تفنگ چسب حرارتی گذاشته شود سپس با داغ شدن چسب ، چسب حرارتی به صورت مایع از دستگاه تفنگ حرارتی خارج می شود و پس از خارج شدن با گذشت چند دقیقه به حالت اولیه خود یعنی چسب جامد در می آید.

آشنایی بیشتر با چسب گرم  ( چسب حرارتی )

بیشترین چسب های گرم بر پایه اتینل وینیل استات کوپلیمر (eva) پلی پروبلین اتاکتیک (app) فرموله می شوند.برخی از کمپانی های بزرگ شیمیایی جهان نظیر دو پانت،سامیتوموانواع متفاوت با درصد های مختلف از وینیل استات و a.p.pجهت مصرف به عنوان چسب تولید و عرضه می کنند.براساس این تنوع می توان نقاط ذوب متفاوتی را از eva یا a.p.p به دست آورد و آن ها را برای کاربردهای متفاوت استفاده نمود.چسب های بر پایه e.v.a و a.p.p با افزودنی هایی از جمله پرکننده ها،صمغ ها ،واکس ها و بازدارنده های اکسیداسیون فرموله می شوند.پلی استرها و پلی آمیدها هم دو نوع دیگر از ترموپلاستیک ها می باشند که به صورت چسب گرم استفاده می شوند. چسب های گرم ساخته شده با پلی استرها و پلی آمید ها بدون مواد افزودنی است.

چسب حرارتی مانند یک میله استوانه ای شکل در سایزهای مختلف 12 ، 15 ، 43 میلی متر به بازار عرضه می شود و توسط دستگاه چسب حرارتی که به آن تفنگ چسب حرارتی می گویند برای ذوب شدن و چسبانده شدن آماده می شود.

انواع چسب حرارتی

یکی از ابزار های که وجود آن در خانه ضروری است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، چسب حرارتی و یا چسب تفنگ نام دارد، ماده ی تشکیل دهنده ی اصلی چسب حرارتی گرانول است، و با ترکیب دیگر ماده ها به صورت یک لوله جامد در سطح بازار فروخته می شود.
کاربرد این مدل چسب در زندگی روزمره و انواع صنعت ها بسیار زیاد است، بیشترین استفاده آن در خانه متعلق به ساخت کار دستی و انجام کار های هنری می باشد. به طور کلی برای پاسخ به سوال چسب حرارتی چیست و چه کاربردی دارد توصیه می شود این مطالب را با دقت مطالعه کنید.
چسب حرارتی انواع مختلفی دارد، یکی از پر فروش ترین نوع چسب های حرارتی، چسب حرارتی قوی است که به دلیل قدرت چسبانندگی فوق العاده می توان برای اتصال قطعات پلاستیکی و عایق بندی ها از آن استفاده کرد.
انواع چسب حرارتی برای مصارف خانگی و کارگاهی
یکی دیگر از چسب های حرارتی که در صافکاری مورد استفاده قرار می گیرد به چند نام شناخته شده است، چسب هاتملت، چسب تگرگ کشی، چسب قری کشی و یا همان چسب حرارتی صافکاری نام دارد، با استفاده از چسب حرارتی صافکاری به راحتی و بدون نیاز به تعمیر کار می توان تمام تو رفتگی ها بدنه خودرو را به راحتی‌ از بین برد و سطح بدنه خودرو را بدون میله صافکاری و چکش صاف و یک دست کرد.
چسب های حرارتی که به صورت جامد به فروش می رسد، چسب حرارتی مدادی نام دارد این چسب همان ماده داخل چسب تفنگی است ولی به صورت تکی و جزئی و بدون دستگاه‌ تفنگی به فروش می رسد. شما با خریداری یک بسته ۱۰ عددی چسب مدادی تا حدود دو سال می توانید از آن استفاده کنید.
به طور کلی چسب های حرارتی بسیار کاربردی و مناسب هستند و نسبت به دیگر چسب ها مقرون به صرفه تر می باشند.
البته توجه کنید که شما برای استفاده صحیح از چسب های حرارتی مداد باید دستگاه آن که معروف به هویه چسب حرارتی است را هم خریداری کنید.

چسب حرارتی صنعتی

انواع چسب حرارتی صنعتی بر خلاف چسب های حرارتی معمولی قدرت چسبانندگی بالاتری دارند و نقطه ذوب بالاتری دارند. چسب حرارتی صنعتی برای کارهایی که به چسبندگی با قدرت بیشتری نیاز دارند استفاده می شود. چسب حرارتی صنعتی ، همانند سایر چسب های حرارتی توسط حرارت و دمای بالا ذوب می شود و به یک چسب داغ تبدیل می شود و پس از خارج شدن از دستگاه چسب حرارتی و خشک شدن به حالت اولیه جامد در می آید.

چسب حرارتی صنعتی در منازل و کارگاه های مختلفی کاربرد دارد. در صنعت خودروسازی ، صحافی ، کارتن سازی و موارد بسیار دیگر از چسب حرارتی صنعتی استفاده می شود. چسب حرارتی صنعتی علاوه بر چسباندن کاغذ ، پلاستیک و... می تواند به عنوان یک درزگیر نیز عمل کند و از آن به عنوان عایق بندی و درزگیری استفاده کرد.

درباره چسب حرارتی

چسب های حرارتی همانطور که انواع مختلفی دارد سایز ها و وزن های گوناگونی هم دارد، همچنین در اندازه و تعداد بسته بندی های مختلفی در بازار عرضه می شود، بیشترین نوع سایز فروش چسب های حرارتی در بسته بندی های ۴ و ۵ عددی و قطر ۷ الی ۱۲ میلیمتری می باشد.
شما می توانید در هر سایز و اندازه که نیاز دارید انواع چسب حرارتی را از فرشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب حرارتی خریداری کنید، چسب حرارتی عوارضی برای انسان ندارد و تقریباً تمام سطوح را به هم می چسباند اما برخی از موارد هستند که چسب حرارتی در چسباندن آن ها کارایی ندارد.
به عنوان مثال در روی سطوح خیس ، مرطوب و چرب چسب حرارتی نمی چسبد و در مدت کوتاهی جدا خواهد شد و یا در سطوحی که بیش از اندازه متخلخل هستند چسب حرارتی در آن ها کاربردی ندارد.
درباره چسب حرارتی و انواع چسب حرارتی
مورد دیگر این است که سطوح آلوده به گرد و غبار، خاک اره، مواد شیمیایی و غیره باعث می شود که چسب حرارتی نچسبد و کارایی خود را به خوبی نتواند نشان دهد.
نکته مهم دیگر این است دمای محل مورد نظر باید اندازه و طبیعی باشد، یعنی اگر دما سطح بیش از حد زیاد باشد باعث می شود چسب حرارتی در حالت مایع خود بماند و خشک نشود و در نتیجه جدا شود. یا در زمانی که سطح مورد نظر دمای کم و پایین داشته باشد باعث می شود چسب حرارتی در حالت جامد خود باقی بماند و جدا شود، به همین دلایل در زمان استفاده از چسب حرارتی به دمای محل هم دقت کنید.

کاربرد چسب حرارتی

همانطور که گفتیم چسب های حرارتی انواع مختلفی دارد، ولی تمام آن ها یک نوع کاربرد دارند و باعث اتصال اجسام مختلفی اعم از پلاستیک ، کاغذ ، مقوا ، چوب و غیره می شوند.
در این بخش به کاربرد چسب حرارتی می پردازیم :
  • با استفاده از چسب حرارتی می توانید از سر خوردن موکت، پادری و یا فرش از روی سرامیک به راحتی جلوگیری کنید، برای این کار باید کمی چسب حرارتی را زیر پادری و یا فرش بریزید.
  • یکی دیگر از کار های جالبی که می توان با چسب حرارتی انجام داد و کودکان هم علاقه دارند این است که با‌ چکاندن دایره ای شکل چندین قطره چسب حرارتی با فاصله بر روی سطحی مانند شیشه و بعد مدتی که خشک شد آن توپ های ریز را درون رنگ اکرلیک قرار دهید و آن ها را درون ظرف استوانه ی شیشه قرار دهید.

کاربرد چسب حرارتی در منازل و صنایع های مختلف

  • از دیگر کاربرد های چسب حرارتی در خانه این است که می توانید با استفاده کمی از چسب حرارتی در زیر دمپایی های داخل سرویس بهداشتی و یا حمام از لیز خوردن آن ها جلوگیری کنید، همچنین با استفاده از چسب حرارتی می توانید ظرف یا لیوانی که شکستگی یا سوراخ دارند را درست کنید و از آن به عنوان گلدان در خانه استفاده کنید.
  • ساخت پاک کن با چسب حرارتی
ساخت پاک کن با چسب حرارتی کار بسیار ساده ای است شما می توانید کار با چسب حرارتی را در ساخت پاک کن با چسب حرارتی آموزش ببینید. برای ساخت پاک کن به یک عدد وازلین ، یک تکه کاغذ کوچک ، یک تکه کوچک چسب نواری شیشه ای و چسب حرارتی مدادی با دستگاه چسب حرارتی نیاز دارید. ابتدا کاغذ را باز و صاف نگه دارید و کاغذ را به وازلین آغشته کنید طوری که روغن وازلین به همه قسمت کاغذ نفوذ کند سپس چسب نواری را به گونه ای بر روی کاغذ میچسبانید که کاغذ به شکل حلقه ای شود و در این حال دو طرف کاغذ را تا می کنید. مرحله آخر نوبت به چسب حرارتی و یا همان چسب لوله ای می رسد. با استفاده از دستگاه چسب حرارتی ، چسب حرارتی را داخل دستگاه قرار دهید و داخل کاغذ را از پایین و بالا ، به چسب حرارتی آغشته کنید پس از این که داخل کاغذ پر از چسب حرارتی شد. اجازه دهید تا چسب حرارتی سرد و خشک شود و پس از خشک شدن کامل با یک عدد قیچی کاغذ را از چسب حرارتی جدا کنید. پس از این مراحل پاک کن آماده پاک کردن می باشد.
ساخت پاک کن با چسب حرارتی
  • چسب های حرارتی به دو بخش خانگی و صنعتی تقسیم می شوند، چند نمونه از کاربرد آن در خانه را توضیح دادیم.
    در این بخش به کاربرد چسب حرارتی صنعتی نیز می پردازیم.
  • چسب های حرارتی صنعتی قدرت بسیار بالایی دارند و از چسب های حرارتی معمولی قوی تر هستند این نوع چسب ها معمولاً به رنگ های زرد مات یا شفاف به فروش می رسند دارای سختی و دمای ذوب بالایی هستند و عموما برای کارهایی که نیاز به چسبندگی با قدرت بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چسب های حرارتی صنعتی در صنعت هایی چون خودرو، صنعت چاپ و صحافی، صنایع بسته بندی، کارتن سازی، بسته بندی صنایع غذایی و جهت چسباندن نوار پی وی سی، ام دی اف و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از ویژگی های چسب های حرارتی صنعتی می توان به زمان کوتاه اتصال، عدم نیاز به خشک کن، قابل بازيافت بودن مواد ضایعاتی،  کیفیت عالی و پایداری بسیار طولانی چسب، مقاوم در برابر انواع تنش های فشاری کششی و پیچشی، عدم آلودگی محیطی و نبود خطر آتش سوزی اشاره کرد.

مزایا چسب حرارتی

  1. با صرفه بودن ، به کار بردن چسب حرارتی سرعت زیادی در روند چسب کاری، در تولید انبوه ایجاد می نماید و به این ترتیب زمان زیادی برای تولید اتلاف نمی گردد.زمان خشک شدن نیز بر اساس نوع انتخاب چسب معمولاً از چند ثانیه تا دهها ثانیه طول می کشد.روش تولید و محیط عمل بر مقدار این زمان تاثیر می گذارند در این گونه چسب ها به دلیل عدم وجود حلال ، نیازی به خارج کردن بخار حلال نیست ،بنابراین به وجود سیستم های تهویه هوانیز ضرورتی نمی باشد ،این چسب ها را به راحتی می توان در سیستم های اتوماتیک شده تولید انبوه استفاده نمود  بنابراین به کارگر کمتری نیاز دارد و قیمت تمام شده نهائی بسیار کاهش می یابد و از طرف دیگر در مقایسه با ماشین آلات لازم برای کاربرد چسب های دو جزئی ،این چسب ها توسط ماشین های ساده تری انجام می شود لذا در هزینه های مربوط به خرید ماشین آلات نیز صرفه جوئی می گردد. مواد ضایعاتی در روند کار،چسب های گرم را به راحتی می توان دوباره مورد استفاده قرار داد این ا مر باعث صرفه جوئی در هزینه ، به خصوص در مقایسه با چسب های ترموستی می شود.
  2. نیاز به فضای کمتر در خط تولید دارد،این گونه چسب ها به ماشین آلات خشک کن نیز نیازی ندارند.همچنین به انبارهای میانی هم برای خشک شدن تدریجی  نیازی نیست. بنابراین مقدار زیادی از فضای کارخانه نیز صرفه جویی می شود.
  3. عدم آلودگی محیط و خطر آتشگیری، در فرمولاسیون این چسب ها قبل و بعد از عمل چسباندن هیچگونه تغییری نمی کند بنابراین مشکل چسب های ترموپلاست ( که با روند از دست رفتن حلال روبه رو هستند) را ندارند . به این ترتیب نه محیط را آلوده  می کنند و نه باعث ایجاد آتش سوزی ( ناشی از تبخیر حلال های آتش زا ) می شوند.

مزایا چسب حرارتی ، بدون حلال ، صرفه جویی در هزینه ، عدم ایجاد آلودگی

  1. استحکام اتصال و دوام آن،با وجود اینکه توان اتصال در این چسب ها در برابرحرارت و ماده شیمیایی بستگی به نوع ترکیب و اجزاء تشکیل دهنده آنها دارد ،اما چسب های حرارتی به علت نداشتن حلال در فرمول خود چسب های غیر قابل ریزش بوده ، شکاف ها و درزها را بدون اینکه چروک شوند پر می کنند و به چسب حرارتی قوی معروف هستند. بنابراین با انتخاب فرمول مناسب برای یک کاربرد میتوان از استحکام اتصال چسبی خوبی برخوردار شد. فروش عمده چسب حرارتی دربازار به دلیل کارایی بسیارش پیوسته رو به افزایش است.امروزه تولید انواع مختلف.e.v.a پلی آمیدها و پلی استرها کاربردهای جدید تری را امکان پذیر کرده اند.به طوری که  با چنین کاربردهائی می توان اتصالات بسیار مقاوم و پایداری ایجاد کرده و اجسام مختلفی را به یکدیگرچسباند.
چسب گرم در صنایع بسته بندی ، صحافی و کفش سازی بسیار استفاده می شوند. در صنایع ساختمانی جهت اتصال الیاف معدنی به ورقه های آلومنیوم به منظور عایق بندی  مورد استفاده قرار می گیرند.در صنایع چوبی ، صنایع فلزی و صنایع الکترونیک هم از این چسب ها استفاده می شود.به طور کلی برای اتصال شیشه ، فلز ، پلاستیک و چوب به یکدیگر می توان از چسب ها گرم استفاده کرد.
جهت نشان دادن میزان مصرف چسب های گرم در جهان کافیست به رشد مصرف این چسب ها در آمریکا توجه کرد. در فاصله سالهای 1946 تا 1976 میزان مصرف این قبیل چسب ها از حدود 5/3 میلیون کیلوگرم به حدود 100 میلیون کیلوگرم افزایش پیدا کرده است.

مواد تشکیل دهنده فرمول چسب گرم بر پایه e.v.a یا a.p.p

1- نوع مشخصی از پلیمر پایه با توجه به دو عامل ریزش در حال ذوب و ثابت بودن حرارتی پلیمر
2-افزاینده چسبندگی : این ترکیب باید با پلیمر مخلوط شود تا چسبندگی را بتواند افزایش دهد . نوع و مقدارآن بر اساس اختلاط پذیری با پلیمر ، گرانروی مخلوط انعطاف پذیری و مقاومت ضربه ای لایه چسب مشخص می شود. این مواد شیمیایی نقطه ذوب پلیمر را پایین می آورد و خصلت ، تر کنندگی سطوح را آسان می نماید. رزین و مشتقات آن ، رزین فنلی ، رزین کومارون از جمله این مواد ها می باشند
3-نرم کننده برای  تامین انعطاف پذیری مورد استفاده قرار می گیرد.
برای  مقاومت ضربه ای در درجه حرارت های کم از نرم کننده استفاده می شود. دی بوتیل فتالیت و دی اکتیل فتالیت نمونه هایی از نرم کننده هامی باشند ، اگر از یک نرم کننده زیادتر از مقدار لازم به فرمول چسب اضافه شود عوارضی از قبیل کم شدن چسبندگی ایجاد می کند.
4- پرکننده برای  کم کردن انقباض  و جلوگیری از نفوذ زیاد چسب به درون مواد استفاده می گردد،همچنین از پرکننده ها برای کم ترشدن هزینه مصرف می کنند. کربنات کلسیم خاک ،دی اکسیدتیتانیم نمونه هائی از پرکننده هستند.
مواد تشکیل دهنده فرمول چسب گرم
5- ضد اکسایش برای جلوگیری از تخریب حرارتی و اکسیداسیون پلمیر افزودنی می باشد.
ضد اکسایش های فنلی نظر2 و 6 دی تر سری بوتیل -4 متیل فنل و سولفوردار(نظیر دی لوریل دی تیوپروپیونات) از جمله این مواد ها هستند. قبل از فرموله نمودن چسب و انتخاب مواد افزودنی پارامترهای زیرباید مد نظر بوده و مورد بررسی و تعدیل قراربگیرند. برای ایجاد اتصال ابتدا چسب را باید ذوب نمود که این عمل اغلب در یک تفنگ مخصوص حرارتی انجام می شود. سپس باید مایع چسب گرم را به منطقه عمل منتقل کرد تا متناسب با شرایط عمل ،از نازل خارج شده و یا بر روی غلطک ها به کاربرده شود، تا تمام سطح جسم را آغشته سازد مرحله بعد رسیدن به درجه حرارت معمولی و خشک شدن چسب است. معمولا با یک چسب حرارتی یکی از دو سطح و یا هر دو را آغشته میکنند و سپس آنها را به هم وصل می کنند و بعد چسب را به حال خود می گذارند تا به پایین ترین درجه حرارت نقطه نرم شدن خود برسد.
در این حالت دو سطح بر اثر اتصالات حاصل از چسب شکل محکمی به خود می گیرند ، در چنین فر آیندی تبخیر حلال وجود ندارد و واکنش شیمیایی هم صورت نمی گیرد .
از دست دادن حرارت به تنهایی باعث خشک شدن و تشکیل اتصال می شود.

چسب حرارتی قوی

چسب حرارتی قوی قدرت بالایی برای چسباندن کاغذ ، پارچه ، لوازم های چوبی و تزیینی ، لوازم های الکتریکی دارد البته قدرت چسب حرارتی به کیفیت ساخت چسب حرارتی و یا همان چسب لوله ای نیز بستگی دارد. همانطور که می دانید امروزه انواع چسب حرارتی در سایز و برندهای مختلف تولید شده اند که در میان آن ها انتخاب چسب حرارتی قوی و با کیفیت شاید برایتان کمی سخت باشد به همین دلیل کسب اطلاعات کافی درباره نوار چسب حرارتی شما را در انتخاب خرید چسب حرارتی با کیفیت کمک شایانی می کند. یکی از ویژگی های چسب حرارتی قوی و با کیفیت ، مقاومت عالی آن در برابر حرارت و مواد شیمیایی می باشد.

چسب حرارتی قوی با استحکام بالا قابلیت چسباندن کاغذ ، یونولیت ، چوب را دارد

جنس چسب حرارتی در کیفیت چسب حرارتی و در نهایت گیرایش برای چسبانده شدن بسیار تاثیر گذار است بنابراین استفاده از مواد چسب حرارتی مرغوب در کارخانه های تولید چسب حرارتی می تواند جنس چسب حرارتی را تعیین نماید. چسب حرارتی جانسون یک چسب حرارتی قوی و با کیفیت است که در قطرهای مختلفی تولید می شود و از نظر قیمت نیز نسبت به سایر چسب های حرارتی مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه چسب حرارتی

دستگاه چسب حرارتی همان تفنگ چسب حرارتی است. چسب حرارتی به تنهایی قادر به ذوب شدن و استفاده نمی باشد و برای این کار نیاز به یک دستگاه به نام دستگاه چسب حرارتی دارد. در اینجا سوال است که عملکرد دستگاه چسب حرارتی چگونه است؟ تفنگ حرارتی برای استفاده از چند بخش مهم تشکیل شده که به شرح ذیل می باشد:

  • یک المنت گرمایشی و یا منبع حرارتی جهت ذوب کردن چسب لوله ای
  • نازل جهت تزریق چسب حرارتی روی سطح
  • یک ماشه جهت هدایت میله چسب حرارتی به منبع گرمایشی و در نهایت خارج شدن چسب حرارتی به صورت مایع

دستگاه چسب حرارتی چیست و چه کاربردی دارد؟

گرمای تفنگ چسب حرارتی توسط المنت گرمایشی دستگاه تامین می شود و میزان داغ شدن چسب حرارتی به نوع دستگاه چسب حرارتی بستگی دارد. توجه داشته باشید برای ذوب شدن چسب حرارتی مدادی از دمای مناسب دستگاه چسب حرارتی استفاده کنید. اگر حرارت دستگاه به اندازه کافی زیاد نباشد چسب به طور کامل ذوب نمی شود و در نهایت چسبندگی عالی روی سطح ایجاد نمی کند البته اگر دمای دستگاه نیز بیش از حد زیاد باشد به سطح کار آسیب وارد می کند. بنابراین انتخاب دمای مناسب برای ذوب شدن چسب حرارتی مهم ترین نکته ای است که باید رعایت شود.

پاک کردن چسب حرارتی

حلال چسب حرارتی تفنگی چیست؟ اگر در زمان استفاده از چسب حرارتی به صورت ناگهانی روی فرش ریخته شد می توانید با استفاده از این ۳ روش مشکل را حل کنید.
  1.  روش اول با گذاشتن چند قطعه یخ بر روی چسب و سپس با استفاده از یک چاقو یا کاردک مایع را جمع کنید.
  2.  روش دوم هم می توانید با استفاده از یک اتوی داغ و حوله تمیز چسب ریخته شده را پاک کنید برای این منظور باید حوله را روی چسب قرار دهید و دمای اتو را طوری تنظیم کنید که به فرش و حوله آسیب نزد، و سپس اتو را روی حوله قرار دهید، و بعد چند ثانیه چسب از روی فرش جدا می شود.
  3.  روش سوم هم می توانید از طریق استفاده پودر لکه بر روی محل مورد نظر به راحتی از شر این آلودگی راحت شوید و هیچ آثاری از آن باقی نماند.

پاک کردن چسب حرارتی از روی لباس و فرش

این روش های گفته شده برای خلاصی از لکه چسب حرارتی بر روی فرش بود ، اکنون می خواهیم برای ریختن چسب حرارتی بر روی لباس به دنبال راه حل بگردیم.
اگر لباس شما که در معرض چسب حرارتی قرار گرفته است جنس مخمل دارد به روش گفته شده عمل کنید، یک پنبه را باید به محلول سرکه آغشته کنید و آن را بر روی لکه چسب قرار دهید، و به آرامی حرکت بدهید، به همین راحتی می توانید لکه را از روی لباس خود پاک کنید.
در روش دوم هم می توانید یک حوله تمیز را روی محل لکه قرار دهید و سپس گوش پاک کنی که آغشته به محلول استون است را از روی حوله بر روی محل مورد نظر بچرخانید، این کار را تا زمان محو کامل لکه انجام دهید، اگر مقدار چسب ریخته شده زیاد است و نمی توانید به روش های گفته شده لکه را پاک کنید حتما به خشک شویی مراجعه کنید تا در کمترین زمان لکه را از عمق پاک کنند.

چسب حرارتی از کجا بخریم؟

چسب حرارتی از کجا بخریم ؟ این سوال بسیاری از افرادیست که در جستجو خرید چسب حرارتی می باشند است.برای خرید چسب حرارتی باید به نمایندگی چسب حرارتی مراجعه نمایید . فروشگاه ابزار میهن یکی از نماینده فروش چسب حرارتی در تهران است وانواع چسب حرارتی با کیفیت را به صورت عمده و جزیی به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

پخش چسب حرارتی

برای راه اندازی چسب حرارتی تفنگ ابتدا باید یکی از لوله های جامد چسب را درون دستگاه تفنگی قرار دهیم و سپس دکمه روشن‌ را فشار دهیم، ماده داخلی بر اثر نیروی برق داغ و ذوب شده و بر اثر فشار بر روی دکمه ی مورد نظر چسب مایع خارج می شود، این مایع چسبندگی بی نظیری دارد.
همانطور که گفتیم چسب حرارتی انواع متفاوت و مختلفی دارد، برای شناسایی بهترین نوع چسب حرارتی باید چند نوع آن را باهم مقایسه کنید، بعد از انجام بررسی چسب حرارتی که ساخت کشور تایوان می باشد بهترین نوع چسب حرارتی شناخته شده است.
از ویژگی های چسب حرارتی تایوان می توان به ماندگاری بالا، طول کابل برق ۱۵۰ الی ۲۰۰ سانتی و قابلیت چسباندن اجسامی چون پلاستیک، چوب، کابینت، سرامیک و کاغذ اشاره کرد.
کارخانه ها و تولیدی های ایرانی چسب حرارتی با راه اندازی نمایندگی ها مختلف در شهر ها باعث شناخته تر شدن محصولات خود و در نتیجه فروش بیشتر می شوند.
پخش چسب حرارتی در فروشگاه ابزار میهن نمایندگی چسب حرارتی به صورت عمده و تکی با عالی ترین قیمت و با ارسال فوری انجام می شود.
پخش چسب حرارتی عمده و تکی قیمت مناسب

خرید چسب حرارتی

برای خرید چسب حرارتی حتما  چسب حرارتی قوی و با کیفیت را انتخاب کنید و از خرید چسب حرارتی با برندهای متفرقه خودداری کنید چرا که چسب های حرارتی بی کیفیت و ارزان قیمت نه تنها قدرت چسبندگی عالی ندارند بلکه پس از استفاده به سطح نیز آسیب وارد می کند.
چسب حرارتی در بازار به دو صورت فروخته می شود، در فروش جزئی شما می توانید چسب های حرارتی مدادی را که به صورت جامد است را در بسته بندی های ۵ عددی در قطر ۱۲ میلی متری خریداری کنید که اینگونه خرید برای مصارف خانگی مناسب تر و مقرون به صرفه است.
در روش دوم در صنعت هایی که نیاز به چسب حرارتی بیشتر است ، می توانند چسب حرارتی را به صورت کیلویی و عمده از کارخانه‌ ها خریداری کنند.
به صورت کلی وجود چسب حرارتی تفنگی در خانه اهمیت دارد و به دلیل اینکه عمر طولانی دارد استفاده از آن آسان است و به راحتی خشک و یا خراب نمی شود می توانید آن را خریداری کنید و سالیان سال از این نوع چسب استفاده کنید و از انجام کار با آن لذت ببرید.
خرید چسب حرارتی عمده و تکی به قیمت عالی در فروشگاه ابزار میهن به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد.
 

قیمت چسب حرارتی

قیمت چسب حرارتی در بازار با توجه به برند و سایز چسب حرارتی متفاوت است و کیفیت یکی از مهم ترین عواملی است که در قیمت چسب حرارتی و یا همان قیمت چسب تفنگی تاثیر گذار می باشد. قطعا هرچه از مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت چسب حرارتی استفاده شود از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

ابزار میهن برای کسب رضایت مشتریان از خرید چسب حرارتی همواره چسب حرارتی با کیفیت و قیمت مناسب را معرفی می کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ابزار میهن و جستجو چسب حرارتی می توانید از قیمت چسب حرارتی بزرگ تا قیمت چسب حرارتی کوچک در بهترین مارک های چسب حرارتی مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح