راهنمای خرید چکش تخریب + نکات مهم برای استفاده از چکش تخریب

قبل از اینکه هر پروژه ساختمانی ساخته شود، به فرایند تخریب نیاز دارد.این تخریب ها در ابعاد بزرگ توسط بیل مکانیکی قابل انجام است.اما در ابعاد کوچک تر یا تغییر سازه توسط یک فرد با پتک یا چکش های بزرگ دستی انجام می شود، اما این کار هم خطرات زیادی را به دنبال داردو هم وقت زیادی از فرد می گیرد.برای مثال شما میخواهید سوراخ لوله بخاری را ایجاد نمایید با استفاده از روش های قدیمی ممکن است دیوار بیشتر از نیازتان تخریب شود به همین علت ابزاری به نام چکش تخریب بتن در این راسته ساخته شده که با سرعت و دقت بالا به این کار کمک می کند.
چکش تخریب دستگاه قدرتمندیست که برای تخریب مضالح های ساختمانی بتن استفاده می شود.
اندازه و قدرت چکش تخریب 
هرچه قدرت موتور این دستگاه بالاتر باشد،اندازه و وزن آن نیز بیشتر و قدرت ضربه دستگاه بالاتر می رود.انتخاب سایز چکش تخریب بتن ، بستگی به نوع کارکرد کاربر دارد برای مثال برای تخریب دیوار اگر از چکش تخریب سنگین و سایز بزرگ استفاده شود قطعا بازدهی کار کم وکاربر را زود خسته می کند . اما اگر از این ابزار برای تخریب کف های سنگی استفاده نمایید قدرت بالا و وزن زیاد دستگاه باعث سرعت کار میشود.
توان ضربه ابزار که بر حسب ژول است به قدرت موتور بستگی دارد و این نیروی وارد شده در هر ضربه را نشان می دهد در چکش تخریب بتن ، نکته دیگر تعداد ضربه در دقیقه است که در اندازه های مختلف تفاوت دارد.
ابزارگیر و ابزار
یکی از خصوصیات چکش تخریب بتن ظرفیت ابزار گیر می باشد که برحسب میلی متر گفته می شود . علاوه بر ظرفیت ابزارگیر نوع آن نیز مشخص کننده است . ابزار چکش تخریب بتن سه دسته هستند(چکش تخریب 4شیار، چکش تخریب 5شیار، چکش تخریب شش ضلعی) بنابراین اگر ابزار، 6ضلعی باشد،ابزارهای 4شیار و یا 5شیار قابلیت جای گذاری در ابزار گیر را ندارند.
جنس ابزار چکش تخریب بتن معمولا  ازفولاد است که علاوه بر سایز و نوع قرارگیری از نظر ظاهری نوک این ابزار متفاوت و دو نوع می باشند نوک تیز و نوک تخت.
نوک تیز به دلیل این که از تمرکز بالا برای نفوذ و تخریب سطح برخوردار است برای تخریب کف های بتنی مناسب ترند ولی نوک تخت برای تخریب سرامیکی،کف اجری و تخریب دیوار مورد استفاده قرار می گیرد.
نکات ایمنی در حین استفاده از چکش تخریب
این دستگاه به دلیل این که قدرت بالایی دارد کاربر باید از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشد و از آنجایی که این تخریب کن ها با وزن زیاد به صورت ایستاده هستند کاربر باید از کفش ایمنی،عینک و محافظ گوش استفاده کند زیرا دستگاه های سایز بزرگ صدای بلند تری را ایجاد می نمایند.
چکش تخریب چیست ؟
چکش تخریب دستگاهی است که در سایزهای مختلف برای تخریب سازه های بتنی استفاده می شوند.
انواع چکش تخریب کدام اند ؟
چکش تخریب 4 شیار ، چکش تخریب 5 شیار ، چکش تخریب 6 ضلعی
دلایل از کار افتادن چکش تخریب چیست ؟
گرم شدن زیاد دستگاه ، سقوط دستگاه ، نوسانات برقی ، نشت روغن و فرسودگی واشر
ارسال نظر / پرسش در مورد راهنمای خرید چکش تخریب
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح