برای خرید جاروشارژی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای نظافت منزل و سایر محیط ها اغلب افراد از جارو برقی استفاده می کنند ، اما با توجه به سبک زندگی این روزها و راحت تر شدن کار کاربر ،جاروهایی به نام جارو شارژی طراحی شده اند  که دیگر نیازی به سیم برق ندارند . البته این را هم باید گفت که قدرت مکش جارو برقی قابل مقایسه با جارو شارژی نیست .با استفاده از جارو شارژی کاربر می تواند به آسانی آن را حمل و جابه جا کند و براساس ابعادی که دارد می تواند  زباله در خودش جای  دهد و با توجه به این که از وزن سبکی برخوردار است برای نظافت در فضاهای کوچک مناسب تر می باشند .
جهت استفاده از جارو شارژی اول باید آن را کامل شارژ کنید و معمولا بیشتر باطری این جارو ها 12 ولت است و برای شارژ کامل زمانی به مدت 15 الی 20 دقیقه نیاز دارد.
برای نظافت منزل جاروهایی ساخته شدندکه به آن جاروشارژی می گویند و بدون نیاز به برق کار می کنند.
نکات مهم قبل ازخرید جارو شارژی
قبل از خرید جارو شارژی به مخزن آن توجه کنید که قابلیت جدا سازی ، تخلیه و سرهم کردن آن برای شما راحت باشد .
جنس بدنه آن ها اغلب از پلاستیک فشرده و اسیب پذیر است به همین علت در هنگام استفاده بسیار مراقب باشید .
حتما فیلتری که از ورود اشغال به درون موتور جلوگیری می کند باید قابل شستشو باشد تا با شستشوی فیلتر ، کارایی دستگاه بهتر شود .
برخی از این دستگاه ها قابلیت تنظیم میزان مکندگی را دارا می باشند و این کار از طریق یک دکمه روی دستگاه انجام می گردد .
برخی از جاروشارژی ها قدرت مکندگی اب و خاک را نیز دارند ، جاروهایی که این قدرت جذب را دارا باشند به آن جارو شارژی دو منظوره می گویند که قیمت بالاتری دارند  و برای مصرف خانگی مناسب تر است .
جاروی دستی و پارویی
مدل های دستی از بدنه بسیار سبکی برخوردار هستند و به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند همچنین این جاروها  برای تمیز کردن سطوح باریک و کنج ها نیز استفاده می شود . اما مدل های پارویی مانند بخارشوی ، قابلیت استفاده برای کف را دارند علاوه بر آن نمی توان سطوح باریک و کنج ها را با جارو پارویی (دسته بلند) تمیز کرد .
جارو شارژی های دیگری به نام جارو هوشمند نیز در بازار عرضه می شوند که در مسیر افقی به چپ و راست حرکت می کند و اگر آشغالی در محیط باشد چراغ آن قرمز و در غیر این صورت چراغ سبز دستگاه روشن می شود.
سایز دهانه جارو شارژی  یکی از ویژگی هایی می باشد که باید حتما مد نظر گرفت زیرا هرچه سایز دهانه آن بزرگ تر باشد سرعت تمیز کردنش نیز بهتر است . همچنین جارو شارژی قابلیت اتصال انواع سری برای کارهای مختلف را دارد سری های مثلثی شکل ، سری های گوشه دار و بدون گوشه ، دایره ای ، مستطیلی و... سری های زاویه دار و گوشه ای برای تمیز کردن کنج ها مورد استفاده قرار می گیرد .
یکی دیگر ازویژگی جاروهای دسته بلند این است که هنگام استفاده ، دیگر نیازی به خم شدن نمی باشد و این باعث خستگی کمتر کاربر می گردد .
چه توانی می تواند برای جارو شارژی مناسب باشد ؟
همانطور که گفته شد اغلب جارو شارژی ها باطری 12 ولتی دارند که در 15 دقیقه شارژ می شوند اما بیشتر از 10 دقیقه هم نمی توان آن را استفاده کرد به همین علت اگر از جارو شارژی برای تمیز کردن اتومبیل می خواهید استفاده کنید ، سراغ مدل هایی بروید که شارژ فندکی مخصوص ماشین را داشته باشند .
جارو شارژی چه کاربردی دارد؟
جارو شارژی بدون نیاز به سیم برق قابلیت نظافت و تمیز کاری محیط را دارد و به راحتی قابل حمل است.
قدرت مکش جاروشارژی بیشتر است یا جاروبرقی؟
قطعا جاروبرقی قدرت مکش بیشتری نسبت به جاروشارژی دارد و برای تمیزکاری های سطحی استفاده از جاروشارژی مناسب است.
ارسال نظر / پرسش در مورد نکات کلیدی برای خرید جاروشارژی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح