راهنمای جامع و کامل خرید هواکش

جهت جلوگیری از ایجاد نم ، زنگ زدگی شیرآلات در حمام به دلیل رطوبت شدید آن باید یک راه خروجی هوا ایجاد شود ، با نصب هواکش مناسب این رطوبت ها می توانند از حمام خارج شوند .همچنین برای خرید هواکش ، باید چند نکته را رعایت کرد که آن ها را برای شما شرح می دهیم :
1-سایز مناسب
اگر دردیوار  حمام شما پنجره ای وجود داشته باشد و یا در سقف حمام جای لوله هواکش گذاشته شده باشد ، شما به راحتی می توانید هواکش را روی آن ها نصب نمائید و باید در هنگام خرید به اندازه ی پنجره و یا دریچه هواکش دقت لازم را داشته باشید .
2-خرید هواکش های تایمردار
معمولا هواکش به مدت زمان 20 الی 30 دقیقه نیاز دارد پس از استحمام روشن باشد تا بتواند بخارها و رطوبت های ایجاد شده را از حمام خارج کند ، برای این کار می توانید از هواکش تایمردار استفاده کنید هواکش تایمردار بعداز مدت زمان تعیین شده به صورت اتومات خاموش می شود  و یا اگر هواستان باشد بعد از 20 دقیقه می توانید به صورت دستی هواکش را خاموش کنید .
3-قدرت مکش مناسب هواکش
هواکش باید با توجه به حجم و متراژ حمام شما قدرت مکش مناسبی داشته باشد و بتواند در هر ساعت 8 تا 10 نوبت هوای حمام را تعویض کند . برای این کار معیاری به نام CFM است البته لازم به ذکر می باشد که این معیار در هواکش های ایرانی وجود ندارد اما در عوض ، هواکش های ایرانی پارامتری به عنوان متر مکعب در ساعت را دارد ، بدین معنا که هواکش قابلت مکش چند متر مکعب در ساعت را دارا می باشد . برای تعیین قدرت مناسب هواکش برای حمام ، ابتدا باید حجم حمام را با ضرب نمودن مساحت کف حمام با ارتفاع آن به دست آوریم .
4-میزان صدای هواکش
صدای هواکش علاوه بر موتور به چندین عامل دیگر ارتباط دارد . عواملی همچون ، روش نصب ، مکان نصب ، دمپردار بودن یا نبودن ، میزان اتصال درپوش هواکش به محل نصب . شما می توانید قبل از خرید ، از فروشنده درخواست کنید که هواکش را برای شما روشن کند با این کار از مقدار صدای هواکش مطلع می شوید .برخی از هواکش ها یک چراغ نمایشگر بر روی آن ها نصب شده که روشن بودن هواکش را اطلاع می دهند ، اما بی صدا بودن کامل هواکش معایبی دارد و باعث می شود از خاموش نمودن آن غافل شوید . اگر قصد خرید هواکش کم صدا را دارید بهتر است هواکش های بزرگتر با دور گردش کم تر را انتخاب کنید .
در هنگام خرید؛ هواکشی را انتخاب کنید که به دکور حمام شما بیاید زیرا در رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شوند و تنوع بسیار بالایی دارند و برخی از آن ها مجهز به چراغ نیز هستند .
5-خرید هواکش گارانتی دار
قبل از خرید هواکش ، حتما دقت داشته باشید که دارای ضمانت معتبر باشد زیرا هواکش هایی که فاقد ضمانت هستند در صورت خرابی لوازم یدکی آن ها پشتیبانی نمی گردد و به سرعت خراب می شوند .هواکش دستگاهیست که هوا را خارج می کند و برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
آیا هواکش بی صدا وجود دارد؟
همه هواکش ها برای استفاده صدا تولید می کنند اما اگر از نوع با کیفیت آن را خریداری کنید صدای کمتری نسبت به سایر هواکش ها تولید می کنند.
برای سرویس بهداشتی بهترین هواکش کدام است؟
برای جلوگیری از ایجاد نم و بو در سرویس های بهداشتی باید از هواکش های با کیفیت و از نوع ip دار استفاده کرد.
برای خرید هواکش به چه نکاتی باید دقت کرد؟
قبل از خرید باید به صدای هواکش ، قدرت مکش و گارانتی هواکش که کیفیت هواکش را تضمین می کند دقت کرد.
ارسال نظر / پرسش در مورد راهنمای خرید هواکش
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح