انواع سیلندر قفل درب

سیلندر و مغزی قفل دستشویی
برای درب های دستشویی باید از مغزی قفل شاسی دار استفاده گردد زیرا این درب ها از داخل باز و بسته می شود و از سمت بیرون نیز کاربر باید از کلید مکانیکی استفاده کند  بنابراین برای تعویض مغزی درب دستشویی باید از سیلندر مغزی قفل شاسی دار تهیه کنید .
درب های ورودی ساختمان ها و شرکت ها هم با نصب سیلندر شاسی دار ،  می توانید آن را از داخل باز و بسته نمائید و مانند درب دستشویی ، از سمت بیرون باید از کلید مکانیکی استفاده شود .
لازم به ذکر است قیمت سیلندر و مغزی قفل به چند نوع ویژگی بستگی دارد از جمله :
  1. نوع کلید
  2. ضخامت
  3. جنس و کیفیت سیلندر
  4. محل پیچ سیلندر
سیلندر و مغری قفل درب ابزاریست که برای ایمنی درها و باز و بسته کردن درب ها استفاده می شود

نحوه تعویض کلید درب ضد سرقت

برای تعویض کلید درب ضد سرقت کافیست فقط مغزی قفل درب را به کلید ساز نشان دهید و شما فقط با خرید مغزی قفل می توانید به راحتی کلید جدیدی در اختیار داشته باشید .
در ابتدا باید دو پیچ را از سمت داخل جایی که کلید را در داخل قفل می اندازید را باز کنید ، با این روش از سمت بیرون هم قسمت روی مغزی به راحتی در می آید سپس در زبانه درب قسمتی که تمامی قفل در آن وجود دارد سه پیچ است ، این سه پیچ یکی در بالا ، یکی در پایین و دیگری در وسط  قرار دارد با باز کردن پیچ وسط به آسانی می توانید مغزی قفل را در بیاورید و اگر برای تعویض قفل درب با مشکل مواجه شدید می توانید به یک کلید ساز مراجعه کنید کلید سازهای ماهری وجود دارند که می توانند در این کار به شما کمک کنند.

قیمت سیلندر قفل درب ضد سرقت

سیلندر قفل درب های ضد سرقت معمولا کلیدهایی از جنس زینک و کامپیوتری دارند.  قیمت سیلندر قفل درب ضد سرقت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله آن می توان به جنس سیلندر ، برند آن و سایر عوامل اشاره کرد. به طور معمول حدود 16 ساچمه درون هرسیلندر ضد سرقت وجود دارد. کلید های کامپیوتری این نوع دارای یک شیار اضافه نسبت به سایر مدل های مشابه است که سبب افزایش ایمنی می شود. جهت خرید و استعلام قیمت سیلندر قفل درب ضد سرقت با شماره های موجود تماس بگیرید.

مغزی قفل درب چوبی

نوع دیگری از سیلندرها ، مغزی  قفل درب چوبی است که می تواند امنیت محل مورد نظر شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مغزی های ضد سرقت امنیت بیشتری در مقایسه با مغزی های چوبی ساده تر دارند البنه که سیلندر قفل درب چوبی به صورت ساده و یا ضد سرقت در بازار موجود می باشد و انواع مختلفی نیز دارند.

مهم ترین ویژگی های سیلندر درب ضد سرقت

از جمله مهم ترین ویژگی های سیلندر درب های ضد صرقت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • از سیلندرهای هوشمند تنها بر روی درب ضد سرقت قابل نصب نیستند و از آن میتوان بر روی انواع درب استفاده کرد. با این حال از سیلندرهای هوشمند بیشتر برای درب‌های امنیتی و ضد سرقت استفاده می‌شود.
  • راحتی نصب در این نوع از سیلندرها بسیار زیاد است و به کمک یک پیچ گوشتی به آسانی قابل نصب می باشد.
  • یکی دیگر از ویژگی های مهم این سیلندرها می توان به قابل نصب بودن آن بر روی هر دربی که قبلا دارای از انواع قفل های سیلندر دار بوده استفاده نمود.
  • این سیلندرها از طریق کابل مخصوص متصل به برق یا از طریق پاوربانک قابلیت شارژ دارند.
ارسال نظر / پرسش در مورد انواع سیلندر و تعویض مغزی قفل درب
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح