تسمه بسته بندی چیست؟ بررسی انواع تسمه بسته بندی

شاید این سوال برای شما پیش آمده که کاربرد تسمه کش بادی چیست ؟ تسمه کش بادی ابزاریست که برای بسته بندی محصولاتی که ابعاد بزرگ و سنگینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.دستگاه تسمه کش بادی ، برای محصولاتی مناسب است که روی پالت با وزن حداکثر 2 تن قرار بگیرد . معمولا تسمه بسته بندی بادی دارای وزن 3 الی 4 کیلوگرم می باشد و نیروی محرک این تسمه کش ، یک کمپرسور بادی است که فشاری حدود 7 تا 8 بار را تامین می کند . در تسمه کش های بادی برای بستن بست ، از طریق اصطکاک و جوش انجام می شود و تسمه آن از تسمه ها ی پلاستیکی و فلزی با عرض 12 الی 19 سانت می باشد . قیچی زدن در دستگاه تسمه بسته بندی بادی ، با سرعت بالایی انجام می شود و به راحتی توسط کاربر قابل تنظیم است .
تسمه کش ابزاریست که برای بسته بندی سریع کارتن ها استفاده می شود .
تسمه کش دستی چیست ؟
دستگاه تسمه بسته بندی دستی ، برای بسته بندی کارتن ها و کالاهای کوچک و بزرگ استفاده می شود . دستگاه تسمه کش دستی سرعت بسته بندی بسیار بالایی دارد و برای بسته بندی کالاهای سنگین و پالت ها مناسب است .  معمولا فروشگاه ها ، کارگاه ها و چاپخانه ها از تسمه کش دستی بسیار استفاده می کنند .  دستگاه تسمه کش دستی دارای یک انبر به نام انبر تسمه کش است که کار بسته بندی را انجام می دهد . فروش تسمه کش دستی ، به دلیل سرعت بالایی که دارد بسیار زیاد بوده و می توان انواع تسمه کش دستی مانند تسمه کش دستی اسپات طرح ژاپن ، تسمه کش وای بی کو و .... را در بازار تهیه نمود .
از ویژگی مهم دیگر تسمه بسته بندی دستی ، وزن بسیار سبکش است که سرعت انجام کار را افزایش می دهد .
تسمه کش برقی چیست؟
تسمه کش های برقی برای بسته بندی کارتن ها و بسته بندی محصولات دیگر استفاده می شود . بسته بندی کارتن ها به وسیله دستگاه تسمه کش ، از طریق حرارت انجام می شود .
نکته : تسمه هایی که در دستگاه های برق مصرف می شوند باید جنس آن ها باید از pp  باشد که عرض های آن از 6 تا 15 میلیمتر بوده و حداکثر اندازه تسمه 500*600 است .
از ویژگی های دیگر تسمه بسته بندی برقی می توان به این مورد اشاره نمود :
دستگاه تسمه کش برقی سرعت بسیار بالایی دارند همچنین کلاچ کنترل کشش تسمه و کنترل دمای دوخت را به راحتی می توان با این دستگاه تنظیم نمود .
تسمه بسته بندی چیست؟
تسمه بسته بندی برای کنارهم قرار گرفتن محصولات و پالت هایی که نیاز به جابه جایی دارند استفاده می شود.
انواع تسمه کش کدام اند؟
تسمه کش دستی ، تسمه کش برقی ، تسمه کش بادی
ارسال نظر / پرسش در مورد تسمه بسته بندی چیست؟
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح