انواع بهترین چسب و کاربردهای آن ها

معرفی کامل انواع چسب با برندهای شناخته شده بازار
برای چسباندن سطوح مختلف امروزه انواع چسب با کاربردهایی متفاوت تولید شده اند که هر کدام برای چسباندن سطوحی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. با تولید گسترده انواع چسب شاید انتخاب چسب مناسب ، برای شما کمی سخت تر باشد چرا که برای خرید چسب باید چسبی را انتخاب کنید که مخصوص چسباندن سطح مورد نظر باشد و با انتخاب اشتباه ممکن است کار خراب شود و قطعه مورد نظر چسبانده نشود.
فروشگاه ابزار میهن در این صفحه سعی دارد انواع چسب و کاربردهایش را همراه با برندهای شناخته شده بازار به کاربران گرامی معرفی نماید تا با توضیحات کامل بتوانند بهترین چسب را برای چسباندن خریداری نمایند.

چسب حرارتی

چسب حرارتی یکی از انواع چسب های پرفروش در بازار است که شکل آن به صورت لوله ای و جامد است و برای ذوب شدن و استفاده نهایی به دستگاه تفنگ چسب حرارتی نیاز دارد. مهم ترین کاربرد چسب حرارتی می توان به چسباندن کاغذ ، بدلیجات ، کاشی ، سرامیک ، شیشه و چرم اشاره نمود. خاصیت این نوع چسب ها به گونه ای است که پس از استفاده به حالت جامد برمی گردد. چسب حرارتی جانسون نیز یکی از مقاوم ترین چسب حرارتی در بازار شناخته شده که در قطرهای مختلف و در بسته های یک کیلوگرمی به فروش می رسند. چسب حرارتی جانسون نسبت به سایر چسب های حرارتی قدرت چسبانندگی بالاتری دارد.

چسب دوقلو

چسب دوقلو ، چسب هایی هستند که از دو جزء ساخته شده که محتوای داخلی آن ها متفاوت است یکی به عنوان رزین و دیگری به عنوان کاتالیزگر چسب می باشد که با ترکیب یکسان هر دو چسب دو قلو چسبانندگی عالی روی سطح ایجاد می شود. امروزه چسب های دوقلو نیز در انواع و برندهایی متفاوت تولید می شوند که ابزار میهن چند نمونه از بهترین چسب دوقلو را شرح می دهد:

  • چسب دوقلو زیپر

چسب دوقلو زیپر یکی از انواع چسب دوقلو همه کاره محسوب می شود که در وزن های 16 و 8 گرمی به صورت مات و شفاف تولید شده اند و همانطور که از نامش مشخص است چسب دوقلو همه کاره تقریبا برای چسباندن انواع سطوح با قدرت فوق العاده استفاده می شود و تنها مواردی که از این چسب نمی توان استفاده کرد برای قطعاتی از جنس pp و pe می باشد.

  • چسب دوقلو هل

چسب دوقلو هل ، بهترین چسب فولاد با برند هل است که مقاومت عالی در برابر حرارت بالا دارد و در کوتاه ترین زمان دو قطعه را به یکیدیگر اتصال می دهد. از این نوع چسب دوقلو فولاد هل می توان برای تعمیر و ترمیم شوفاژ ، رادیاتور ، باک بنزین و... استفاده نمود.

  • چسب دوقلو شفاف پرستیژ رازی

چسب دوقلو شفاف پرستیژ رازی ، چسبانندگی عالی روی سطح ایجاد می کند و مهم ترین بخش از ویژگی این نوع چسب دوقلو می توان به شفاف بودن ، رزوه خوری ، رنگ پذیری و خشک شدن سریع چسب دوقلو اشاره کرد.

  • چسب دوقلو غفاری

شرکت چسب غفاری ، چسب دوقلو غفاری را با کیفیت بالایی تولید نموده و از این نوع چسب دوقلو می توان برای چسباندن شیشه ، پلاستیک ، چوب و فلز استفاده نمود.

چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری اصلی ترین بخش برای نصب کاغذ دیواری روی دیوار است و برای چسباندن آن باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشید. همچنین اگر خودتان قصد نصب کاغذ دیواری را دارید باید برای خرید چسب کاغذ دیواری دقت لازم داشته باشید چرا که انواع چسب کاغذ دیواری های مختلف تولید شده اند که هر کدام نحوه استفاده جداگانه ای دارند. چسب کاغذ دیواری متیلان ، یکی از بهترین چسب کاغذ دیواری بر پایه متیل سلولز است که برای نصب کاغذ دیواری استفاده می شود و از نظر کیفیت حرف اول را در بازار می زند.

چسب های ساختمانی

چسب های ساختمانی با توجه به ویژگی ها و مزایای منحصرشان در صنعت ساختمان سازی کاربردهای بسیاری دارند. با تولید متنوع ترین چسب های ساختمانی می توان انواع کاشی و سرامیک را روی دیوار و سطوح مختلف چسباند و برای بند کشی از پودر های بندکشی که در زیر مجموعه چسب های ساختمانی قرار دارد استفاده نمود. امروزه انواع چسب کاشی و سرامیک ، چسب سنگ های مختلف در صنعت ساختمان سازی استفاده می کنند که به نوعی سهولت کار کاشی کاران را برای نصب کاشی و سرامیک فراهم نموده است. در این صفحه به چند نمونه از بهترین چسب های ساختمانی اشاره خواهیم کرد:

  • چسب کاشی ساروج

ساروج یکی از شناخته شده ترین برندهایی است که شرکت آن در زمینه تولید انواع چسب کاشی و سرامیک فعالیت دارد و چسب کاشی ساروج را با عالی ترین کیفیت برای چسباندن سرامیک و کاشی در وزن های مختلف تولید می کند.

  • چسب کاشی و سرامیک سرزیت هنکل

چسب کاشی و سرامیک سرزیت هنکل به صورت پودری و خمیری در رنگ های سفید و طوسی به بازار عرضه می شوند. کیفیت بی نظیر چسب های کاشی سرزیت هنکل نه تنها مورد تایید فروشندگان چسب کاشی قرار گرفته بلکه مورد تایید مصرف کنندگان نیز بوده است و رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است. از چسب کاشی و سرامیک سرزیت می توانید برای نصب سرامیک روی دیوار ، چسباندن کاشی های استخر و موارد بسیار دیگر استفاده نمایید.

  • چسب سنگ جلاسنج

چسب جلاسنج در مدل های مختلف و با کاربردهایی متفاوت تولید می شود که یکی از پرفروش ترین آن ها چسب سنگ جلاسنج است ، چسب سنگ جلاسنج از آن دسته چسب های باکیفیت و کاربردی در صنعت ساختمان سازی می باشد که بر پایه پلی استر ساخته شده و برای نما کاری و کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های چسب سنگ جلاسنج قابلیت تراشکاری و رزوه خوری می باشد.

چسب فوری

چسب فوری از ترکیبات پلیمری ساخته می شود و سرعت بالایی برای چسبانده شدن دارند و در کم ترین زمان دو قطعه را با قدرت فوق العاده عالی به یکدیگر می چسباند. چسب های فوری در برندهای مختلفی تولید می شوند که از نظر کیفیت و قیمت نیز متفاوتند. نمونه با کیفیت ترین چسب های فوری به شرح ذیل می باشد:

  • چسب میتراپل

چسب میتراپل نمونه ای از باکیفیت ترین چسب 123 ترک در بازار است که در حجم های بزرگ و کوچک به فروش می رسند و برای چسباندن چرم ، چوب ، فلز ، جواهرات ، پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. چسب 123 میتراپل استحکام بالایی برای چسبانده شدن دارد و بهترین چسب فوری ترک سریع خشک در بازار شناخته شده است. این چسب از نظر قیمت نسبت به سایر چسب ها کمی گران تر است اما از نظر کیفیت تضمین شده می باشد.

  • چسب مپل مکس

چسب مپل مکس یکی دیگر از پرفروش ترین چسب 123 ترک در بازار است و از نظر مقاومت چسب و با دوام بودن در برابر عوامل محیطی همانند چسب میتراپل کیفیت بالایی دارد و سطوحی مانند چوب و پلاستیک را با قدرت بسیار بالایی می چسباند. اگر نحوه استفاده از این نوع چسب 123 مپل مکس را بدانید شاهد کیفیت بی نظیر آن برای اتصال دو قطعه خواهید شد.

  • چسب استارباند

چسب 123 استارباند یک چسب 123 ایرانی با کیفیت است که بر پایه سیانو آکریلات ساخته شده و با قدرت عالی دو سطح را به یکدیگر می چسباند. چسب استارباند بر خلاف چسب های فوری ترک از قیمت اقتصادی تری برخوردار است و با حفظ کیفیت خود توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

چسب پی وی سی

یکی دیگر از انواع چسب ها که کاربرد بسیاری در مشاغل های مختلف مانند لوله کشی دارد ، چسب پی وی سی است. چسب pvc ، کاربردی ترین چسب برای چسباندن لوله های پی وی سی و پلاستیک می باشد که در اندازه و حجم های مختلف به صورت پمادی و قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می شوند. چسب های پی وی سی علاوه بر چسباندن قطعات برای آب بندی و درزگیری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواع چسب پی وی سی فشار قوی با برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند. یکی از بهترین چسب های پی وی سی فشار قوی ، چسب پی وی سی تانگیت هنکل است که در برابر حرارت بالا 0 تا +60 درجه سانتی گراد دوام بسیار زیادی دارد.

چسب سیلیکون و آکواریومی

چسب سیلیکون و آکواریومی بر پایه مواد پلیمری ساخته شده که اصلی ترین کاربرد آن برای درزگیری می باشد و به دلیل مقاومت بالای چسب های آکواریومی در برابر رطوبت در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و حمام برای درزگیری استفاده می شود. چسب های سیلیکونی همانند سایر چسب ها در مدل و برندهای مختلف ساخته می شوند که فروشگاه ابزار میهن بهترین چسب های سیلیکونی را معرفی می نماید.

  • چسب سیلیکون آکواریوم سیستا ترکیه

چسب سیلیکون آکواریوم سیستا ترکیه شناخته شده ترین چسب های سیلیکونی ترک در بازار است که به عنوان چسب سیلیکون همه کاره نیز می شناسند و برای درزگیری درب و پنجره و اب بندی مورد استفاده قرار میگیرد. این مدل چسب سیلیکون آکواریوم سیستا همه کاره خاصیت ضد قارچ دارد و در محیط های مرطوب از رشد قارچ و کپک جلوگیری می کند.

  • چسب سیلیکون همه کاره کاسپین

چسب سیلیکون همه کاره کاسپین ، یک چسب سیلیکونی ایرانی بسیار با کیفیت است و نسبت به سایر چسب های آکواریومی قیمت مقرون به صرفه تری دارد و کیفیت آن مورد تایید مخاطبان قرار گرفته است. چسبندگی بالا ، با دوام در برابر حرارت ، قابل استفاده در محیط های مرطوب از مزایا چسب سیلیکون همه کاره کاسپین محسوب می شود.

  • چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس 100e

چسب سیلیکون آکواریوم آکفیکس 100e ، از مواد درجه یک ضد آنتی باکتریال ساخته شده و پس از گذشت زمان به هیچ عنوان ترک نمی خورد و می توان از آن برای پر کردن شکاف های ساختمانی و آب بندی استفاده نمود.

  • چسب آکواریوم سیلیکون رازی سیل

چسب سیلیکون رازی سیل ، در قوطی های سیلندری 250 میلی لیتری تولید می شوند که برای استفاده در مصالح های ساختمانی و شیشه های دوجداره مناسب است. این نوع چسب سیلیکون بدون رنگ و شفاف است و قابلیت استفاده در محیط های مرطوب برای درزگیری را دارد.

چسب چیست؟
چسب ماده ایست که با خاصیت چسبندگی قابلیت اتصال دو قطعه و یا سطح را به یکدیگر دارد.
کاربرد چسب در صنایع مختلف چیست؟
انواع چسب ها در صنایع های مختلف مانند صنایع چوب برای اتصال انواع چوب ، صنایع کاشی برای اتصال کاشی و سرامیک ، صنایع ساختمانی و... استفاده می شود.
انواع چسب ها کدام اند؟
انواع چسب های مختلفی مانند چسب دوقلو ، چسب حرارتی ، چسب سیلیکون و... در بازار تولید شده اند که هر کدام برای کاربردی خاص استفاده می شوند.
ارسال نظر / پرسش در مورد انواع چسب
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح