شما اینجا هستید : ابزار میهن  -> چسب کاغذ دیواری

خرید انواع چسب کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت

فیلتر تخصصی

چسب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری روی دیوار نیاز به یک چسب کاغذ دیواری با کیفیت است. چسب کاغذ دیواری ، با قدرت چسبندگی بالا کاغذ دیواری را روی سطح می چسباند و مانع جدا شدن کاغذ دیواری از روی دیوار می شود. بدون چسب کاغذ دیواری ، انجام نصب کاغذ دیواری ممکن نمی باشد.

چسب کاغذ دیواری چیست

امروزه در بسیاری از منازل و شرکت ها برای طراحی دکوراسیون از کاغذ دیواری استفاده می کنند که نما و جلوه زیباتری به محیط می بخشد. مهم ترین بخش برای نصب کاغذ دیواری نیز استفاده از بهترین مارک چسب کاغذ دیواری می باشد. چرا که چسب کاغذ دیواری باعث استحکام کاغذ دیواری روی سطح می شود.

انواع چسب کاغذ دیواری

برای چسباندن کاغذ دیواری باید از چسب کاغذ دیواری مخصوص خود استفاده کنید برای مثال برخی از چسب های کاغذ دیواری مخصوص ترمیم کاغذ دیواری می باشد همچنین قیمت چسب کاغذ دیواری بر اساس کیفیت و کاربردشان متفاوت می باشند.امروزه با توجه به نیاز مصرف کنندگان انواع چسب کاغذ دیواری تولید و به بازار عرضه شده اند به همین دلیل اگر آشنایی کامل به انواع چسب های کاغذ دیواری ندارید توصیه می شود با انواع چسب کاغذ دیواری در این صفحه آشنا شوید.

معرفی انواع چسب کاغذ دیواری برای نصب کاغذ دیواری

در واقع انواع چسب کاغذ دیواری به پنج دسته تقسیم بندی می شوند:

  • چسب پودری با حلال آب سرد ( خمیر آب سرد)
  • چسب کاغذ دیواری چند منظوره
  • چسب کاغذ دیواری با چسبندگی فوق العاده قوی ( چسب سنگین )
  • چسب پوستری و یا چسب فوری
  • چسب مایع کاغذ دیواری

انواع چسب کاغذ دیواری برای ترمیم کاغذ دیواری های مختلف و نصب کاغذ دیواری

چسب پودری با حلال آب سرد

چسب پودری با ترکیب آب سرد تهیه می شود و برای استاد کارانی مناسب است که میزان غلظت چسب را تشخیص دهند چرا که اهمیت غلظت چسب در مطالب قبل شرح داده شد .چسب پودری چسبندگی فوق العاده بالایی دارد اما قابلیت خشک شدن سریع را ندارد این چسب برای کسانی مناسب است که تمایل داشته باشند بعد از مدتی ،  از اسپری رنگ به جای کاغذ دیواری استفاده کنند چرا که جدا کردن آن بسیار آسان است و فقط کافیست با استفاده از اسپری آب کاغذ دیواری را از دیوار جدا کنند.تنها معایب این نوع چسب این است که به طور کامل با آب ترکیب نمی شود.

چسب پودری با حلال آب سرد مناسب برای استادکارانی که میزان غلظت چسب را تشخیص می دهند

توضیحات کلی و مهم چسب پودری با حلال آب سرد را می توان اینگونه بیان کرد که چسب کاغذ دیواری پودری با حلال آب سرد ، به صورت پودری می باشد و باید با آب سرد به میزان تعیین شده ترکیب شود.در این نوع چسب کاغذ دیواری غلظت چسب بسیار مهم است. جدا کردن کاغذ دیواری با این نوع چسب کاغذ دیواری بسیار آسان است و برای کسانی که پس از مدتی تمایل به رنگ آمیزی با اسپری رنگ را دارند می توانند با اسپری آب به راحتی کاغذ دیواری را از روی سطح جدا کنند.

چسب کاغذ دیواری همه منظوره

چسب کاغذ دیواری همه منظوره برای دیوارهای مرطوب بیشتر استفاده می شود.این نوع چسب ، یکی از بهترین نوع چسب کاغذ دیواری است که خاصیت ضد قارچ دارد و در محیط های مرطوب از ایجاد قارچ و کپک جلوگیری می کند به همین دلیل به این مدل چسب ها ، چسب کاغذ دیواری همه منظوره ضد قارچ نیز می گویند و نصابان کاغذ دیواری با خیالی آسوده می توانند از چسب کاغذ دیواری چند منظوره استفاده کنند.
چسب کاغذ دیواری همه منظوره ضد قارج مناسب برای محیط های مرطوب
 
برای چسباندن کاغذ دیواری و یا ترمیم کاغذ دیواری از اسپری چسب نیز می توانید استفاده کنید.

چسب کاغذ دیواری با چسبندگی فوق العاده قوی

این نوع چسب های کاغذ دیواری برخلاف چسب های پودری که ذکر شد در کم ترین زمان ممکن خشک می شود و برای کاغذ دیواری ضخیم مناسب و کاربردی است . این نوع چسب به دلیل خشک شدن سریع به سختی از دیوار جدا می شوند و فرصت کمی برای جبران خطا دارد. برای نصب پوستر و کاغذ دیواری های ضخیم این نوع چسب کاغذ دیواری پیشنهاد می شود. اما اگر هر سال کاغذ دیواری را تعویض می کنید از چسب کاغذ دیواری با چسبندگی قوی استفاده نکنید.

چسب پوستری و یا چسب فوری

یکی دیگر از انواع چسب کاغذ دیواری ، چسب پوستری و یا همان چسب فوری است که بهترین چسب کاغذ دیواری برای نصب کاغذ دیواری محسوب می شود و هیچ تغییر شکلی روی ظاهر کاغذ دیواری پس از نصب ایجاد نمی کند.

به طور کل چسب پوستری برای نصب کاغذ دیواری مناسب است و کم ترین تاثیر گذاری بر ظاهر کاغذ دیواری دارد و تغییری در ساختار آن ایجاد نمی کند.

چسب مایع کاغذ دیواری

چسب مایع  کاغذ دیواری به صورت آماده مصرف هستند وقیمت بالاتری نسبت به چسب های دیگر دارد به همین دلیل معمولا برای ترمیم کاغذ دیواری از چسب مایع کاغذ دیواری استفاده می شود و برای نصب کامل مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که هزینه بالای چسب کاغذ دیواری مایع ، برای نصب کاغذ دیواری به صرفه نمی باشد.
چسب مایع کاغذ دیواری از نوع گران ترین چسب کاغذ دیواری می باشد که از نظر قیمت مقرون به صرفه نمی باشد

نحوه استفاده از چسب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری ، حتما باید نحوه استفاده از چسب کاغذ دیواری را بدانید. چرا که یک اشتباه در نصب کاغذ دیواری ممکن است کاغذ دیواری به نحو عالی چسبانده نشود و باعث هزینه های اضافه برای نصب کاغذ دیواری مجدد شوید.

طریقه استفاده از چسب کاغذ دیواری برای نصب کاغذ دیواری

 زیرسازی قبل از شروع کار اصلی ترین بخش قبل از نصب کاغذ دیواری میباشد. اگر دیوار از جنس گچ است ابتدا باید با روغن الیف روی دیوار سابیده شود تا سطح دیوار برای نصب یکسان شود. اما اگر دیوار لکه های رنگی بزرگ دارد باید برای همسان سازی از روغن آستر استفاده کنید. به طور کل سطح دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری باید عاری از هرگونه آلودگی ، لکه های رنگی ، کاغذ دیواری های قدیم باشد.

کاغذ دیواری را به صورت دقیق برش بزنید و سپس با تهیه یک عدد قلم مو ، قلم مو را به چسب آغشته کنید و از وسط کاغذ دیواری شروع کرده تا سمت کناره و لبه های کاغذ دیواری به چسب آغشته کنید. کاغذ دیواری برای نصب از بالا به پایین دقیقا طوری که لبه های آن کنار یکدیگر قرار بگیرد روی سطح دیوار بچسبانید. توجه داشته باشید اگر این مرحله با دقت و ظرافت بالا انجام نشود روی کاغذ دیواری پس از نصب چروک ایجاد می شود.

طریقه استفاده از چسب کاغذی به روش ساده:

برای این که کاغذ دیواری بدون هیچ نقصی روی دیوار بچسبد ابتدا باید دیوارها را از دوده ها و کثیفی ها پاک کنید و یا دیوار را سمباده بزنید.اگر پوشش قبلی روی دیوار از جنس وینیل باشد باید آن را از دیوار جدا کنید و اگر پوشش جدید از جنس کاغذ باشد می توانید کاغذ دیواری غیر وینیل قبلی را جدا نکنید ، اما با شرایطی که کاغذ قبلی چسبندگی خود را داشته باشد و لبه های دو کاغذ روی یکدیگر قرار نگیرند و حتما قبل از چسباندن ، سطح دیواری را که باید پوشیده شود با چسب مخصوص زیرسازی نمائید.

طریقه استفاده از چسب کاغذ دیواری

جهت چسب زدن ابتدا قلم مو را از وسط کاغذ دیواری به قسمت کناره ها بکشید ، طوری که لبه های کناری را آغشته نکند،  اگر این کار را با دقت لازم انجام ندهید چسب به زیر کاغذ نفوذ می کند و برای نصب آن به مشکل  مواجه می شوید . کاغذ دیواری های چسب خورده را از قسمت پشت ،  که چسب به آن ها آغشته شده روی یکدیگر قرار دهید تا برای انتقال آماده شوند. جهت این کار از لبه ی  قسمت بالا تا دو سوم روی کاغذ را به هم بچسبانید و از سمت پایین یک سوم باقی مانده را چسبانده ، در این کار دقت کنید که هنگام چسباندن کاغذ ها چروک نشوند و لبه های کاغذ دیواری دقیقا باید روی یکدیگر قرار بگیرند تا چسب آن ها از بین نرود پس از این مراحل کاغذها را رها کنید این کار باعث می شود کاغذها انبساط پیدا کرده و در هنگام نصب روی کاغذها چروک ایجاد نشود.
نکته : مدت زمانی که کاغذ را رها می کنید نباید زیاد باشد زیرا ممکن است کاغذ پاره شود.

نقاط های سخت مانند جای پریز برق را باید ابتدا با کاغذ دیواری بپوشانید سپس در محل مد نظر یک برش ضربدری بدهید . پس از این کار باید نقاط دیگر را علامت گذاری کرده و در اینجا برش اصلی را انجام دهید برای نقاط های سخت دیگری مانند لوله های گاز و آب باید کاغذ دیواری را تا انتها نصب کرده و در آخر برش بزنید.

چسب مناسب برای کاغذ دیواری ، باید بتواند انواع کاغذ دیواری ها را به راحتی بچسباند در این بخش انواع کاغذ دیواری و کاغذ دیواری مدرن را برای شما شرح خواهیم داد.

کاغذ دیواری وینیل

این طرح ها کاغذهایی هستند که از طریق یک لایه وینیلی چاپی محافظت می گردند و در برابر سایش و خراشیده شدن بسیار مقاوم اند و جلوه ی درخشانی دارند. کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل قابل شستشو هستند و و در دو نوع سایز 5 متر و 16 متر به فروش می رسند.این نوع کاغذ دیواری برای اطاق کودک بسیار مناسب است. 

کاغذ دیواری وینیل مناسب برای نصب در اطاق ها

کاغذ دیواری بافت دار

کاغذهای بافت دار برای دیوارهایی که نامیزان هستند مناسب ترند زیرا با برآمده بودنشان نقص های روی دیوار را پوشش می دهد و نوع نصبشان مانند کاغذهای استاندارد است اما برای جدا کردن این نوع کاغذها به خیساندن بیشتری نیاز می باشد. کاغذ دیواری بافت دار و یا همان کاغذ دیواری مخملی تکه هایی از جنس مخمل پارچه ای و یا مخمل پلاستیکی استفاده شده و به همین دلیل به کاغذ دیواری مخملی معروف هستند و به دلیل به کارگیری تکه های مخمل در این نوع کاغذ دیواری ، قابلیت شستشو ندارد و به دلیل جلوه بسیار زیبایی که به محیط می بخشد از کاغذ دیواری ساده قیمت بالاتری دارد.

کاغذ دیواری بافت دار

کاغذ آناگلیپتا و لینکراستا

اناگلیپتا یک کاغذ دیواری برجسته ای است که در دوره ویکتوریا بوده و از ترکیب نخ و کاغذ درست می شود این کاغذ هنگامی که مرطوب باشد از بین رولرهای حک کننده الگوها عبور کرده و باعث حک شدن طرح روی کاغذ میگردد این نوع کاغذها برای مکان هایی که از فرسایش بیشتری برخودارند مانند راهروها مناسب است . کاغذ آناگلیپتا بدون رنگ تولید می شود و برای طرح دادن دکوراسیون اطاق خواب بسیار مناسب است همچنین لینکراستا مانند آناگلیپتا دارای پوشش دیواری حک دار است و از ترکیب لینولیوم ساخته شده و مقاومت بیشتری دارد .

کاغذ دیواری قهوه ای وینیلی

کاغذ دیواری قهوه وینیلی دارای الگوی برآمده از طریق یک فرآیند چاپی خاص است و می تواند یک اثر سه بعدی را ایجاد کند ، طرح های استفاده شده تقریبا قدیمی هستند اما جدیدا طرح های جدید نیز گسترش یافتند .
اگر علاقه مند به مطالعه دیگر مقالات هستید ، مقاله معرفی اسپری قالب پیشنهاد می شود.

بهترین برند چسب کاغذ دیواری

همانطور که می دانید چسب کاغذ دیواری در انواع و  با برندهای مختلف به بازار عرضه شده اند که هرکدام کیفیت و کارایی خاص خود را دارد. ابزار میهن در راستای کسب رضایت مشتریان عزیز چسب کاغذ دیواری متیلان را به عنوان بهترین مارک چسب کاغذ دیواری معرفی می کند که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. چسب کاغذ دیواری متیلان هنکل 900 گرمی و چسب کاغذ دیواری آیستر را  در ضمره بهترین مارک چسب کاغذ دیواری ، قیمت مناسب و با کیفیت در بازار شناخته شده است.

بهترین برند چسب کاغذ دیواری

خرید چسب کاغذ دیواری

قبل از خرید چسب کاغذی توجه داشته باشید که چه نوع چسب و یا خمیری برای نصب کاغذی دیواری شما مناسب تر است. چرا که چسب کاغذ دیواری در انواع و ویژگی های مختلفی تولید می شوند و با توجه به نوع سطح و نوع کاغذی که استفاده می کنید باید چسب مورد نظر را انتخاب کنید. با مراجعه به مرکز خرید چسب کاغذ دیواری می توانید انواع این چسب ها را مشاهده و با بررسی لازم چسب مورد نظر را خریداری کنید.

نکات مهم قبل از خرید چسب کاغذی دیواری

  1. اگر در آینده قصد تعویض کاغذ دیواری را دارید حتما به نوع چسب دقت لازم داشته باشید زیرا برخی از چسب ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و جدا شدن کاغذ از سطح دیوار را سخت می کند.
  2. نوع کاغذ دیواری در نوع چسبی که استفاده می کنید متفاوت است اگر کاغذ چلپ ، بافت شده است مطمئن شوید که از نوع و استحکام چسب به درستی استفاده می کنید.
  3. برخی از تولید کنندگان کاغذ دیواری به شما کمک می کنند که از چه نوع چسبی برای نصب استفاده کنید و این یک راهنمایی عالی برای خرید چسب کاغذ دیواری قبل از نصب می باشد.

علاوه بر کاغذ دیواری برای رنگ آمیزی دیوار نیز می توانید از اسپری رنگ استفاده کنید.

قیمت چسب کاغذ دیواری

 قیمت چسب کاغذ دیواری از مهم ترین بخشی است که نصابان کاغذ دیواری توجه ویژه ای دارند و بسیاری از نصابان کاغذ دیواری به دنبال چسب کاغذ دیواری با کیفیت و قیمت مناسب هستند. قیمت انواع چسب کاغذ دیواری به چند عامل برند چسب ، نوع چسب ، کیفیت آن نیز بستگی دارد. همچنین چسب های کاغذ دیواری در بسته ها کوچک و بزرگ بسته بندی می شوند و قطعا قیمت چسب کاغذ دیواری کوچک ارزان تر از قیمت چسب کاغذ دیواری بزرگ است.

فروش چسب کاغذ دیواری

به دلیل استقبال بسیاری از افراد از کاغذ دیواری برای نصب آن روی دیوار جهت تغییر دکوراسیون و زیبایی بیشتر فروش چسب کاغذ دیواری نیز در اکثر نقاط کشور بیشتر شده است از این رو فروش عمده چسب کاغذ دیواری در بسیاری از مناطق برای نصب کاغذ دیواری مشاهده می شود و اغلب خریداران این چسب را به صورت عمده و یا تکی با توجه به نیازشان خریداری می کنند.

ابزار میهن مرکز فروش چسب کاغذ دیواری در تهران است که توانسته با عرضه بهترین نوع چسب به صورت عمده و تکی با مناسب ترین قیمت توجه و رضایت خریداران را جلب نماید.

پیشنهاد ویژه
فیلتر بر اساس قیمت
از قیمت
تا قیمت
بر اساس برند
گروه های مشابه
گروه بندی کالا ها
فیلتر بر اساس قیمت
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح