راهنمای خرید دستگاه پولیش + کاربرد پولیش

خودرو یکی از پرکاربردترین وسیله برای هر شخصی است ، روزانه خیلی از افراد با خودرو مسافت های طولانی را می پیمایند.و این را هم میدانیم وجود خط و خش و کدری بر روی وسایل با ارزشمان را دوست نداریم.بدنه خودرو نیز پس از مدتی کدر و یا خش دار می شود این کدری، خودروی شما را کهنه و فرسوده نشان می دهد ما می توانیم با انتخاب روش های متنوع بدنه خودرو را مثل روز اول صاف و درخشان نماییم و عیب های آن را برطرف کنیم.
یکی از روش هایی که می توان بدنه خودروی شما را براق و درخشان کند و خط و خش را از روی این بدنه برطرف سازد، استفاده از پولیش می باشد با خرید دستگاه پولیش مناسب می توانید از آن در سطح شیشه،چوب و یا پلاستیک نیز استفاده کنید.بنابراین میتوان پولیش را در مصارف خانگی هم استفاده نمود
.در این بخش با عملکرد پولیش و کاربرد های  آن بیشتر اشنا میشوید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.پولیش
پولیش و کاربردهای آن
در واقع پولیش ماده ای است که در سه نوع می باشد:مایع،نیمه مایع(خمیری)،اسپری که با روش های متفاوت بر روی سطح زده میشود و تنها مختص برای براق کردن خودرو نیست این نوع پولیش ها جهت از بین بردن خط وخش و الودگی ها درکارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
پولیش می تواند به دلیل داشتن مواد ساینده ای که دارد نقش سمباده را داشته باشد و با برداشتن یک لایه رنگ ،خط وخش ها را پر میکند و سطح اسیب دیده را براق و درخشان می نماید.
دستگاه پولیش تنها جهت براق و درخشان کردن سطح استفاده نمی شود، بلکه برای افزایش دوام رنگ، روی سطح مورد نظر نیز استفاده می گردد.همچنین اگر خط و خش ها به عمق رنگ نفوذ کرده باشد ،آن را با پولیش کاری می توانید از بین ببرید.
دستگاه پولیش مجهز به قسمت هایی مانند،دسته،موتور و پد مخصوص هستند و با استفاده از این تجهیزات می توانید سطح مورد نظر را پولیش نمایید.این دستگاه ها از لحاظ توان مصرفی،اندازه صفحه،سرعت گردش  متفاوت است.شما میتوانید بر اساس نوع کارتان پولیش مناسب انتخاب نمایید.
توان مصرفی
دستگاه های پولیش،به وسیله برق عملیات پولیش زدن را انجام میدهند.توان مصرفی این دستگاه ها 100 تا 1500 وات است.این ویژگی بر مصرف برق و قیمت دستگاه موثر است هرچه توان دستگاه بیشتر باشد ، مصرف انرژی نیز افزایش خواهد یافت.
سرعت گردش
از دیگر ویژگی هایی که برای دستگاه پولیش حائز اهمیت است سرعت گردش ازاد پولیش می باشد که سرعت آن با واحد دور در دقیقه یا Spmتعیین می شود،یعنی اگر هرچه سرعت چرخش دستگاه بیشتر باشد شما می توانید با کیفیت بهتری عمل پولیش کاری  راانجام دهید،سرعت چرخش ازاد یک پولیش می تواند از600 الی 3500 دور دقیقه باشد.
اندازه و یا ابعاد صفحه پولیش
هرچه اندازه صفحه پولیش بزرگ تر باشد قسمت وسیعی از سطح را میتوانید پولیش نمایید. این ابعاد به صورت یک گفته می شود که همان، قطر صفحه پولیش می گویند قطر صفحه نیز می تواند بین 150 تا 250 میلی متر باشد.
قابلیت تنظیم سرعت
دستگاه های پولیش معمولا دارای سرعت های متغیری هستند، برای مثال ممکن است سرعت یک دستگاه بین 700 -3000 دور در دقیقه باشد کاربر برای این که بتواند پولیش را دقیق تر و راحت تر کنترل کند می تواند آن را به سرعت دلخواه خود تنظیم نماید.
تنوع پدها
شما می توانید بر اساس جنس سطح مد نظرتان پد خود را انتخاب نمایید پد هایی از جنس های مختلف وجود دارند مانند جنس پوست بره ،سمباده و...
منبع تغذیه
دستگاه های پولیش معمولا نیروی خود را ازبرق شهری تامین می کنند ،اما پولیش های دیگری نیز وجود دارند که منبع نیروی آن ها از طریق باطری و شارژ کردن به دست می اید.
گارانتی
موتور دستگاه های پولیش دارای سرعت چرخش زیادی هستند به همین علت معمولا عمر کوتاهی دارند و ممکن است زود بسوزد.از مهم ترین ویژگی های دستگاه الکتریکی، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است.دقت داشته باشید دستگاه پولیش خود را از شرکتی خریداری نمایید که خدمات پس از فروش آن قابل دسترس باشد و حتما هنگام خرید مدت گارانتی را از فروشنده بپرسید.
قیمت
قیمت دستگاه پولیش براساس توان مصرفی، سرعت ازاد،تعداد پدها،شرکت های مختلف و... مشخص می شود.حتما قبل از خرید این دستگاه،از شرکت های مختلف و برندهای متفاوتی که در بازار هستند تحقیق کرده و با اگاهی کامل یک دستگاه متناسب و ایده ال برای کارتان انتخاب نمایید.
همچنین لازم به ذکر است که پولیش ها بر اساس نوع سطح به 6 دسته تقسیم می شوند.
1-سطوح پلاستیک(غیر رنگ)
2-سطوح شیشه ای
3-سطوح پلی کربنات(چراغ خودرو)
4-سطوح فلزی(رنگی)پولیش
5-سطوح فلزی رنگ نشده
6-سطوح چوبی
برای خرید بهترین پولیش با کیفیت عالی باید اطلاع کافی درباره دستگاه پولیش داشته باشید
 
دستگاه پولیش چیست؟
پولیش دستگاهی است که برای پولیش کاری سطح های صاف و رنگ دار مانند بدنه خودرو استفاده می شود و جلا و براقیت را روی سطح پس از پولیش کاری ایجاد می کند.
کاربرد پولیش چیست؟
پولیش سطح خط و خش دار را صاف و یکنواخت می کند و برای افزایش دوام رنگ روی سطح و براق نمودن از این دستگاه استفاده کرد.
پد پولیش چیست؟
پد پولیش بر روی دستگاه پولیش جهت انجام پولیش کاری نصب می شود که به چند دسته پد نرم ، پد متوسط و زبر تقسیم بندی می شوند.
ارسال نظر / پرسش در مورد راهنمای خرید پولیش
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح