تبر ایران پتک 600 گرمی + عالی ترین قیمت و کیفیت

تبر ایران پتک 600 گرمی aw2010 iran potk
582,000 تومان
کد یکتای این محصول : 2297
دارای لبه سنگ زنی و حرارت دیده
دسته لاک خورده ساخته شده از چوب زبان گنجشک
دارای دسته چوبی
دارای استاندارد معتبر din5131-a
طول تیغه 15/5 سانتی متر
طول دسته 35 سانتی متر
خوش دست و بسیار سبک
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

تبر 600 گرمی ایران پتک

تبر 600 گرمی ایران پتک در دسته ابزارآلات باغبانی قرار دارد و یکی از بهترین تبر ایرانی محسوب می شود که هم برای آفرود و هم برای استفاده در باغچه و کارهای باغبانی کاربرد بسیاری دارد. شرکت ایران پتک ، معتبر ترین شرکت در زمینه تولید ابزارآلات می باشد و برای رفع نیاز مصرف کنندگان تبر و تبرچه ، انواع تبر ایران پتک را در وزن های مختلف 600 گرمی و 1000 گرمی با کیفیت عالی تولید نموده است.

تبر ایران پتک 600 گرمی ، دسته چوبی به طول 35 سانتی متر دارد و تیغه آن از با کیفیت ترین آلیاژ سخت کاری شده ساخته شده است و مانع کند شدن و لب پر شدن تیغه تبر ایران پتک می شود. جالب است بدانید که تبرایران پتک 600 گرمی مدل aw2010 ، در برابر ضربه و فشار دوام زیادی دارد و برای خورد کردن تنه درختان و الوار ابزاری مناسب و کاربردی می باشد. در ادامه با ویژگی تبر ایران پتک 600 گرمی بیشتر آشنا می شوید.

ویژگی تبر ایران پتک 600 گرمی

قبل از خرید تبر ایرن پتک پیشنهاد می شود ویژگی تبر ایران پتک 600 گرمی را مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید این محصول نمایید.

ویژگی تبر ایران پتک 600 گرمی به شرح ذیل می باشد:

  • تیغه تبر ایران پتک از با کیفیت ترین آلیاژ ساخته شده که علاوه بر ضد زنگ بودن ، در استفاده های طولانی مدت کند نمی شود.
  • با دوام در برابر خوردگی ، ضربه و فشار
  • دسته بسیار با کیفیت و سبک از جنس چوب زبان گنجشک ، این دسته وزن ایده آل 0.85 کیلوگرم را دارد و وزن سبکش از خستگی دست در حین کار جلوگیری می کند.
  • قابلیت برش تنه درختان و الوارها
  • بخشی از دسته تبر ایران پتک رنگ قرمز و بخشی رنگ چوب به کار برده شده که زیبایی تبر ایران پتک را چندین برابر کرده است.
  • غلاف ساخته شده روی این محصول ، ایمنی کاربر را برای حمل تبر فراهم نموده است.
  • بهترین گزینه به عنوان لوازم آفرودی برای سفرهای کمپینگ و آفرودی
  • تولید شده تحت لیسانس و استانداردهای آلمان

کیفیت عالی و مثال زدنی برند ایران پتک باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان داشته باشد. تبر 600 گرمی ایران پتک ، محصولی بی نظیر است که در شرایط سخت تست شده و مورد تایید متخصصان کار بلد در زمینه تولید تبر قرارگرفته است.

تبر ایران پتک 1000 گرمی مدل aw1010 ، نمونه مشابه تبر 600 گرمی ایران پتک است و وزن بیشتری نسبت به تبر 600 گرمی دارد و برای کارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید تبر ایران پتک 600 گرمی

خرید تبر ایران پتک 600 گرمی ، بهترین گزینه برای کسانی که به تبر ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب نیاز دارند می باشد. ابزار میهن نمایندگی ایران پتک در تهران ، انواع تبر ایران پتک 600 و 1000 گرامی را موجود دارد و با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

خرید تبر ایران پتک در فروشگاه ابزار میهن به صوررت آنلاین و حضوری امکان پذیر می باشد. با خرید اینترنتی تبر ایران پتک 600 گرمی از فروشگاه ابزار میهن محصول را با ارسال فوری در کم ترین زمان دریافت نمایید . مزیت خرید اینترنتی علاوه بر صرفه جویی در زمان ، صرفه جویی در هزینه اضافه نیز می باشد.

تمامی تلاش مدیریت ابزار میهن رفع نیاز مشتریان و رضایتشان از خرید محصولات می باشد.

وجود نماد الکترونیکی در ابزار میهن خرید اینترنتی امن را برای شما فراهم نموده است.

فروش تبر ایران پتک 600 گرمی

فروش تبر ایران پتک 600 گرمی با تضمین کیفیت و قیمت مناسب در ابزار میهن به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود.این محصول به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبش طرفداران خاص خود را دارد و باعث رقابت بین محصولات مشابه خود در بازار شده است.

قیمت تبر ایران پتک 600 گرمی

ابزار میهن به روز ترین قیمت تبر ایران پتک 600 گرمی را با مشخصات کامل در سایت اینترنتی خود قرار داده تا خریداران تبر ایران پتک با مشاهده قیمت انواع تبر ایران پتک و مقایسه با سایر محصولات بتوانند انتخابی درست در زمینه خرید تبر و تبرچه داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبرچه ایران پتک می توانید از طریق چت واتساپ با مشاوران آنلاین ابزار میهن در ارتباط باشید.

ارسال نظر / پرسش در مورد تبر ایران پتک 600 گرمی aw2010 iran potk
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح