جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی + کیفیت عالی

کد یکتای این محصول : 1309
جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی ، از ورقه های ضخیم فلزی ساخته شده
داری 4 طبقه برای نگهداری ابزارآلات با ابعاد 50سانت
جعبه ابزار فلزی ، در برابر فشار و ضربه در حین حمل و جا به جایی مقاوم است.
دارای دسته پلاستیکی قابل حمل و ضد تعریق دست
بسیار خوش رنگ با طراحی منحصر
کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی یکی از بهترین جعبه ابزار برای نگهداری انواع ابزارآلات است و کد آن نشانگر تعداد طبقات و سایز جعبه ابزار می باشد. این نوع جعبه ابزار فلزی از چهار طبقه برای نگهداری ابزارآلات طراحی شده و سایز آن 50 سانتی متر می باشد و به آن جعبه ابزار فلزی 50 سانت چهار طبقه نیز می گویند. مزیت استفاده از جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی این است که به دلیل ورق های فلزی به کار برده شده در این نوع جعبه ابزار فلزی امکان نگهداری ابزار آلات سنگین ، بدون شکستن جعبه ابزار وجود دارد.

از جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی ، می توانید به عنوان جعبه ابزار کارگاهی نیز استفاده کنید و با دسته پلاستیکی که روی جعبه ابزار فلزی طراحی شده به راحتی بدون ایجاد تعریق دست جعبه ابزار را حمل و جابه جا نمایید. باکیفیت ترین جعبه ابزار فلزی ، باید در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد که جعبه ابزار فلزی 4 طبقه 50 سانت ایرانی از این ویژگی برخوردار است و تحمل وزن بالایی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی دارد.

مزایای جعبه ابزار فلزی کد 504ایرانی

  • جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی ، از ورق های فلزی بسیار با کیفیت ساخته شده و جعبه ابزار را نسبت به سایر جعبه ابزارها در برابر ضربه و فشار مقاوم می سازد.
  • جعبه ابزار فلزی کد 504 ، دارای چهار طبقه  برای نگهداری ابزار با سایز 50 سانت است و به عنوان جعبه ابزار فلزی بزرگ نیز محسوب می شود.
  • این نوع جعبه ابزار فلزی ، با طراحی منحصر و طبقات بندی شده ابزارآلات به صورت مرتب در جعبه ابزار قرار می گیرند و سهولت را برای پیدا کردن ابزار در حین کار فراهم نموده است.
  • دسته ای که روی جعبه ابزار 50 سانتی فلزی طراحی شده از جنس پلاستیک درجه یک است و مانع تعریق دست کاربر در حین حمل جعبه ابزار می شود.
  • کاربران می توانند از جعبه ابزار فلزی 504 برای نگهداری ابزارآلات کارگاهی ، تاسیساتی استفاده کنند.
  • بدنه جعبه ابزار فلزی کد 504 طوری طراحی شده که مانع خط و خش روی جعبه ابزار می شود.

اگر تعداد ابزارآلات کوچک و کم تری دارید می توانید از جعبه ابزار فلزی 503 ایرانی نیز استفاده کنید که دارای 3 طبقه در سایز50 سانت می باشد.

خرید جعبه ابزار فلزی کد 504 ایرانی

خرید جعبه ابزار فلزی کد 504 در فروشگاه ابزار میهن به دو روش حضوری و  اینترنتی امکان پذیر می باشد.ابزار میهن انواع جعبه ابزار فلزی را موجود دارد و برای سهولت کاربران خرید اینترنتی جعبه ابزار فلزی کد 504 ایرانی در فروشگاه اینترنتی خود فراهم نموده است. این فروشگاه برای کسب  اعتماد مشتریان علاوه بر تضمین کیفیت کالا دارای نماد الکترونیکی که در پایین صفحه ابزار میهن قابل مشاهده است ، می باشد.

با خرید اینترنتی جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی در هزینه های اضافه صرفه جویی کنید و جعبه ابزار فلزی را درب منزل و یا کارگاهتان با ارسال فوری تحویل بگیرید.

قیمت جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی

فروشگاه ابزار میهن انواع جعبه ابزار فلزی در سایز و تعداد طبقات مختلف را موجود دارد و قیمت جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی را با توجه به کیفیت عالی جعبه ابزار بسیار مقرون به صرفه در اختیار مشتریان گرامی قرار داده است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت جعبه ابزار فلزی از طریق چت واتساپ با همکاران فروشگاه ابزارمیهن در ارتباط باشید.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 504 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح