جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی

کد یکتای این محصول : 1308
جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی ، به صورت دو طبقه ای در سایز 60 سانت می باشد
با دوام در برابر زنگ زدگی و خراشیدگی
استفاده از ورقه های ضخیم فلزی
دسته پلاستیکی باکیفیت
کیفیت عالی و قیمت مناسب
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی ، برای نگهداری انواع ابزارآلات ساخته شده و دارای دو طبقه به ابعاد 60 سانتی متر می باشد. جعبه ابزار دو طبقه فلزی 602 برای نگهداری ابزارآلات کارگاهی بسیار مناسب است و مصرف کنندگان جعبه ابزار فلزی بدون نگرانی شکسته شدن جعبه ابزار، می توانند انواع ابزارآلات سبک و سنگین خود را داخل جعبه ابزار فلزی قرار دهند.همانطور که می دانید جعبه ابزار فلزی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی در برابر خراشیدگی و پوسته شدن با دوام تر است  به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.اما اگر به جعبه ابزار سبک تر نیاز دارید ابزار میهن ، جعبه ابزار پلاستیکی مهر ، که از باکیفیت ترین و قیمت مناسب ترین جعبه ابزار پلاستیکی بازار است را پیشنهاد می کند.

خرید جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی ، برای کسانی که به جعبه ابزار دو طبقه ای 60 سانت نیاز دارند مناسب است و هرچه تعداد طبقات و سایز جعبه ابزار فلزی بیشتر باشد قیمت جعبه ابزار فلزی نیز براساس سایز و تعداد طبقات بیشتر است.

فروش جعبه ابزار فلزی ایرانی ، در فروشگاه ابزار میهن با قیمتی مناسب همراه با کیفیت عالی انجام می شود و کاربران برای خرید جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی ، می توانند با مراجعه حضوری و یا خرید آنلاین ، خرید خود را ثبت نمایند .

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار فلزی 602 ایرانی
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح