جعبه ابزار پلاستیکی مهر pt16 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt16
220,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1296
جعبه ابزار مهر pt16 با کیفیت همراه با سایز مناسب است
جعبه ابزار pt16 مهر برای استفاده در منازل و کارگاه های کوچک مناسب است
ساخته شده از پلاستیک فشرده نشکن
دو عدد قفل پلاستیکی مستحکم
3 محفظه برای قرار دادن ابزارآلات کوچک مانند انبردست ، پیچ و ..
مقاوم در برابر ضربه
سایز 16 اینچ به ابعاد 186*212*413
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزارمهر مدل pt16 ، از دیگر محصولات پرفروش شرکت مهرپلاستیک است که به عنوان جعبه نظم دهنده ابزارمهر نیز شناخته شده است چرا که محفظه بسیار زیاد برای نگهداری ابزارآلات کوچک و بزرگ دارد. بر روی این نوع جعبه ابزارپلاستیکی 3 محفظه کوچک برای قرارگیری ابزارآلاتی مانند انبردست و پیچ و مهره طراحی شده و کاربر به راحتی می تواند ابزارهای کوچک خود را داخل آن قرار دهد.اگر در منازل و کارگاه های کوچک به یک جعبه ابزار پلاستیکی نیاز دارید خرید جعبه ابزار pt16 مهر ، که یک جعبه ابزار ایرانی محسوب می شود انتخاب مناسبی می باشد و جنس این نوع جعبه ابزار به صورت پلاستیک فشرده شده درجه یک ساخته شده که با دوام بودن آن در برابر ضربه تضمین شده است . جعبه ابزار پلاستیکی pt16 مهر ، دارای سایز 16 اینچ به ابعاد 186*212*413 می باشد .

تفاوت جعبه ابزار پلاستیکی با جعبه ابزار فلزی

  • بدنه جعبه ابزارفلزی نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی مقاوم تر است و برای قرارگیری ابزارآلات سنگین مناسب می باشد
  • وزن جعبه ابزار فلزی از جعبه ابزارپلاستیکی بیشتر است و برای همین بسیاری از تعمیرکاران برای حمل هر روزه جعبه ابزار ، جعبه ابزارپلاستیکی را بیشتر ترجیح می دهند
  • جعبه ابزار فلزی در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نفوذ آب پس از گذشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند.

برای خرید جعبه ابزار ، حتما به نوع ابزارآلاتی که  داخل جعبه ابزار قرارمی گیرد دقت کنید زیرا جعبه ابزار پلاستیکی تحمل وزن ابزارآلات سنگین را ندارد .

برای نگهداری ابزارآلات خانگی جعبه ابزارپلاستیکی مناسب است؟

بسیاری از افراد برای نگهداری ابزارآلات خانگی از جعبه ابزارپلاستیکی استفاده می کنند اما توصیه ابزارمیهن برای افرادی که از ابزارآلات کم و سبکی در خانه دارند این است که از یک کیف ابزارحرفه ای استفاده کنند چرا که کیف ابزار ، بسیار سبک و قابل حمل است و برای قرارگیری ابزارآلات خانگی بسیار کاربرد دارد و معمولا جعبه ابزار پلاستیکی برای استفاده در کارگاه ها و تعمیرکاران مناسب و کارآمدتر است . برند زارا یکی از برندهای ایرانی معتبریست که شرکت آن انواع کیف ابزارزارا را تنوع رنگ و طرح بسیار تولید و به بازار عرضه می کند و از همه مهم تر قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

برای خرید اینترنتی و مشاهده قیمت جعبه ابزار مهر ، می توانید وارد صفحه ابزارمیهن شوید چرا که فروشگاه ابزارمیهن نمایندگی جعبه ابزار مهر است و انواع جعبه ابزارمهر مانند جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr mt13، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt22 را با مناسب ترین قیمت موجود دارد.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr pt16
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح