جعبه ابزار پلاستیکی مهر jpt13 + بهترین قیمت

جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt13
139,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1294
جعبه ابزار مهر jpt-13 بسیار کاربردی در منازل و کارگاه های کوچک می باشد
جعبه ابزار پلاستیکی مهر jpt13 دو محفظه برای نگهداری ابزار آلات دارد
ساخته شده از پلاستیک فشرده نشکن
دسته تاشو پلاستیکی جهت سهولت حمل
ابعاد 187*155*320 میلی متر
مقرون به صرفه
یک عدد قفل پلاستیکی مقاوم
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزار مهر مدلjpt 13 ، پرفروش ترین جعبه ابزار پلاستیکی ایرانی است و برای تعمیرکاران و منازل نیز مناسب می باشد . کسانی که خودرو دارند حتما به یک جعبه ابزار و یا کیف ابزار مناسب برای قرارگیری ابزارآلات نیاز دارند چرا که در هر خودرویی داشتن چندین ابزارآلات ضروری می باشد. جعبه ابزار مهر jpt-13 ، در عین سادگی و طراحی زیبایی که دارد دارای یک طبقه داخلی متحرک قسمت بندی شده می باشد که کاربر می تواند وسایل خرده و ریز را در داخل آن جای دهد و در قسمت زیری آن که از عمق بیشتری برخوردار است مناسب قراگیری ابزارآلات بزرگتر می باشد. جنس جعبه ابزار مهر jpt-13 ، از پلاستیک فشرده درجه یک ساخته شده که در برابر ضربه دوام بسیار زیادی دارد و از نظر وزن نیز نسبت به جعبه ابزار فلزی سبک تر می باشد و این ویژگی سهولت کاربر را در حمل و جابه جایی ابزار فراهم می کند.

مقایسه جعبه ابزارپلاستیکی با کیف ابزار

جنس جعبه ابزارپلاستیکی از پلاستیک نشکن ساخته شده اما کیف ابزارها معمولا از پارچه های برزنتی دوخته می شوند که هر کدام برای نگهداری ابزارآلاتی خاص طراحی شده اند .

جعبه ابزار پلاستیکی از نظر وزن نسبت به کیف ابزار، وزن بیشتری دارد و برای نگهداری ابزارآلات نیمه سنگین مناسب است و کیف ابزار برای نگهداری ابزارآلات خانگی که سبک تر هستند کاربرد دارد.

بسیاری از کیف ابزارها دارای بند دوشی هستند که سهولت حمل را برای کاربر فراهم میکند اما حمل جعبه ابزارها به صورت دستی می باشد.

بهترین کیف ابزاربرزنتی برای نگهداری ابزارآلات خانگی شما کیف ابزار زارا می باشد که تنوع طرح و رنگ و سایز زیادی دارد .

خرید جعبه ابزار مهر مدل jpt-13

برای خرید اینترنتی جعبه ابزارمهر مدل jpt13 ، وارد سایت ابزار میهن که نمایندگی جعبه ابزار مهر است شوید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید نمایندگی جعبه ابزار پلاستیکی مهر ، انواع جعبه ابزار پلاستیکی مانند جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt22 ، جعبه ابزار ارگانیزر مهر mehr org7 و... را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.
قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک jpt13

فروشگاه ابزارمیهن همواره سعی دارد با کیفیت ترین جعبه ابزار پلاستیکی را با قیمت مناسب به فروش برساند و قیمت جعبه ابزار مهر پلاستیک مدل jpt13 را ارزان تر از محصولات مشابه گذاشته است تا خریداران با رضایت کامل از این نوع جعبه ابزار پلاستیکی با کیفیت استفاده نمایند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jpt13
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح