جعبه ابزار مهر باکس h14 + قیمت عالی

جعبه ابزار مهر باکس mehr box h14
221,000 تومان
کد یکتای این محصول : 1290
جعبه ابزار مهرباکس ، یک چعبه ابزارکوچک و سبک است که برای استفاده های عمومی کاربرد دارد
مناسب برای نگهداری ابزارآلات کوچک
قابل استفاده برای لوازم های دیگری مانند لوازم خیاطی ، لوازم قلاب دوزی و ...
جنس پلاستیک فشرده درجه یک
مقاوم در برابر ضربه
ابعاد 180*180*350 میلی متر
کیفیت عالی
کالاهای مشابه
نقد و بررسی کالا
مشخصات فنی

جعبه ابزارمهرباکس ، بهترین جعبه ابزارپلاستیکی ایرانی محسوب می شود که علاوه بر نگهداری و نظم دهنده ابزار،برای نگهداری لوازم خیاطی و لوازم های دیگر نیز استفاده می شود و به دلیل تنوع رنگ بسیار طرفداران خاص خود را دارد . جنس جعبه ابزارپلاستیکی مهرباکس مدل h14 ، ازفشرده ترین پلاستیک درجه یک ساخته شده که جعبه ابزار مهر را در برابر ضربه مقاوم می کند.

جعبه ابزار مهر باکس h14 بهترین جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزارh14 مهرباکس ، به عنوان جعبه های کمک های اولیه نیز شناخته شده و ابزارمیهن که نمایندگی جعبه ابزارمهر می باشد این جعبه ابزاررا به عنوان بهترین مارک جعبه ابزار با برند ایرانی معرفی می کند و خرید جعبه ابزارمهرباکس را برای کسانی که به یک جعبه ابزارکوچک نیاز دارند پیشنهاد می کند. ابزارمیهن ، انواع جعبه ابزارمهر در سایزهای مختلف مانند جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr co16، جعبه ابزار پلاستیکی مهر mehr jmt13 و... را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.


قبل از خرید جعبه ابزار حتما مقاله جعبه ابزار حرفه ای و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد را مطالعه نمایید تا خریدی مطمعن داشته باشید.

تفاوت جعبه ابزار پلاستیکی با جعبه ابزارفلزی

جعبه ابزارپلاستیکی برای نگهداری ابزارآلات نیمه سنگین مناسب است به همین دلیل کارگاه های کوچک  برای نگهداری ابزارآلات از جعبه ابزارپلاستیکی استفاده می کنند چرا که جعبه ابزارهای پلاستیکی تحمل وزن زیاد را ندارند و با قرار دادن ابزارآلات سنگین دچار شکستگی و یا خراشیدگی جعبه ابزار می شود.اما جعبه ابزارهایی در بازار هستند که از جنس فلز ساخته شده اند این جعبه ابزار ها بدنه ای بسیار مستحکم در برابر ضربه و فشار دارند و برای نگهداری ابزارآلات سنگین نیز مناسب می باشد و یکی از معایب جعبه ابزار فلزی این است که نسبت به جعبه ابزارپلاستیکی از وزن بیشتری برخوردار است .

جعبه ابزارهای فلزی با نفوذ آب و یا رطوبت با گذشت زمان دچار زنگ زدگی می شوند که در جعبه ابزارهای پلاستیکی این اشکال وجود ندارد.

جعبه ابزارهای فلزی ، به دلیل نوع جنسشان با قرارگیری ابزار با هر تکان دادن جعبه ابزار ، صدای بیشتری نسبت به جعبه ابزار پلاستیکی ایجاد می کنند . برای مثال صندوق عقب خودرو یک جعبه ابزار فلزی دارید که با هر دست انداز باید منتظر شنیدن صدای جعبه ابزار باشید.

جعبه ابزارفلزی ، معمولا محفظه ای جدا برای نگهداری ابزارآلات کوچک مانند پیچ و رولپلاک ندارند.

برای نگهداری ابزارآلات خانگی آیا جعبه ابزارپلاستیکی مناسب است؟

خیلی وقت ها پیش آمده که بین انتخاب جعبه ابزار و یا کیف ابزار برای نگهداری ابزارآلات خانگی دچار مشکل شوید و ندانید کدام یک برای نگهداری ابزارآلات شما مناسب است ؟ 

در هر خانه ای برای تعمیرات جزیی لوازم های خانگی مانند تعمیرات شیرآلات و... نیاز به چندین ابزارآلات می باشد و همانطور که ابزار برای هر خانه ای لازم است داشتن جعبه ابزار و یا کیف ابزار مناسب نیز برای نگهداری ابزارالات ضروری می باشد . اما کیف ابزار برای نگهداری ابزارآلات خانگی بسیار مناسب تر از جعبه ابزار است چرا که در خانه برخلاف کارگاه ها و یا کارهای تاسیساتی ابزارآلات سنگین و زیادی نخواهیم داشت و داشتن یک کیف ابزارحرفه ای برای ابزارآلات خانگی بهتر از جعبه ابزارپلاستیکی می باشد . همچنین کیف ابزار از لحاظ حجم نیز جای کمتری نسبت به جعبه ابزارپلاستیکی می گیرد . 

برای خرید بهترین کیف ابزار، برند زارا از برندهای ایرانی شناخته شده و معتبریست که شرکت آن انواع کیف ابزار زارا را با طراحی های متنوع تولید و عرضه بازار می کند.

نمایندگی جعبه ابزار مهر

فروشگاه ابزار میهن نمایندگی جعبه ابزار مهر ، برند مهر را به عنوان بهترین مارک جعبه ابزار معرفی می کند که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسب نیز برخوردار است و خرید جعبه ابزار مهر را به کسانی که کیفیت جعبه ابزار برایشان مهم است معرفی می کند.

ارسال نظر / پرسش در مورد جعبه ابزار مهر باکس mehr box h14
CAPTCHA
تماس با ابزار میهن
فروش حضوری - تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن
66716625
فروشگاه ابزار آلات صنعتی، ساختمانی و چسب میهن ابزار
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن با موضوع فروش انواع ابزار و چسب ، یک فروشگاه اینترنتی در قلب بازار تهران با تنوع حدود 3000 محصول می باشد. لذت خرید اینترنتی را با ما تجربه کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت ، متعلق به فروشگاه ابزار ، ابزار میهن می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح